וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגדיל את התקציב לבלם רכש

12.1.2011 / 14:54

ראשי קבוצה הבינו ששיטת הקיזוז יכולה להביא להסתבכות בתחתית, וכעת הם מוכנים לשלם יותר עבור מחליף לגונזאלס

בית"ר ירושלים חזרה היום (רביעי) להתאמן לאחר ההפסד למכבי תל אביב בבלומפילד (1:0) ולקראת המשחק הביתי החשוב נגד מכבי פתח תקוה בשבת (טדי, 19:00). קובי מויאל, שנעדר בשבועיים האחרונים ממשחקי הקבוצה, צפוי להיות כשיר עד סוף השבוע ולחזור לסגל, יחד עם ליאור ראובן שחוזר מהרחקה. דן איינבינדר לא סיים את האימון לאחר שסבל מכאבים בכתף, אך גם הוא צפוי להיות כשיר ליום שבת.

בינתיים, בבית"ר לא מוכנים להיות שאננים ומודעים היטב להסתבכות הקבוצה בתחתית. בקבוצה הוחלט להגדיל מעט את התקציב האפשרי להבאת בלם, ואם יימצא שחקן משמעותי שיכול לעזור לייצב את מרכז ההגנה של הקבוצה במקום כריסטיאן גונזלס שעוזב, המועדון יהיה מוכן לשלם סכום אף גבוה יותר מזה שהוקצב למלמיליאן בתחילה.

אחד הסוכנים בעניין סיפר: "אם בית"ר דיברו בהתחלה על משכורות של 7,000-6000 יורו עלות, עכשיו אנחנו מקבלים מסרים שיש מה לדבר גם על שחקנים מעט יקרים יותר. הם מבינים שאחרי הקיזוז אפשר בקלות להסתבך במאבקי תחתית, ואגב, כל התחתית באטרף ומגרדת תקציבים שלא היו לה לפני שבועיים".

דובר בית"ר אסף שקד מסר בתגובה: "בית"ר ירושלים לא מנוהלת על ידי סוכנים. כל נושא התקציבים ייסגר רק לאחר ששחקנים אכן יתאימו וירשימו ביכולתם למה שהקבוצה מחפשת. לא העלנו את תקציב שחקני הרכש ומוטב שסוכני השחקנים יתעסקו בעבודתם למצוא שחקנים ראויים ולא בכלי התקשורת".

* אחרי שפנו במהלך העונה למכבי תל אביב בבקשה לשאול את ניסו קפילוטו ונתקלו בסירוב מצד אבי נמני, הביעו בבית"ר ירושלים בימים האחרונים עניין מחודש בבלם הצעיר בעקבות חילופי המאמנים אצל הצהובים, ונענו בכך שמוטי איוניר עדיין לומד את הסגל אך הוא אינו שולל את האפשרות שקפילוטו ישוחרר לבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully