וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת מעוניינת בעבדול ראזאק

פנתה לסוכנו של קשר הפועל עכו, שראשיה בוחנים אפשרויות לטריידים עם הפתח-תקואיות תמורת דיין או מרינקוביץ'

מכבי פתח תקוה פנתה הבוקר (רביעי) לנציגו של קשר הפועל עכו איברהים עבדול ראזאק, דדה חדד, וביקשה לברר את מעמדו בקבוצה. בפתח תקוה מעוניינים בקשר שמשחק בתפקיד מרכז השדה ולאחר שחרורו מעכו עלתה האפשרות שיגיע למלאבס. ראזאק מחזיק בהצעות משתי קבוצות נוספות, הפועל פתח תקוה ובני סכנין. הפועל פתח תקוה טרם פנתה לשחקן, אבל במועדון לא פוסלים אפשרות של עסקת חליפין - ראזאק תמורת גיא דיין. האחרון לא הורשה היום להתאמן עם הפועל פתח תקוה, זאת לאחר שאמש פורסם בוואלה! ספורט על מועמדותו לעכו.

"הייתה התעניינות, אבל ראזאק טרם שוחרר מעכו", אמרו במכבי פתח תקוה היום. בהפועל עכו שמעו גם על ההתעניינות של מכבי פתח תקוה בשחקן, והודיעו כי יהיו מוכנים לטרייד גם עם הקבוצה של הלוזונים, וזאת תמורת נבוישה מרינקוביץ' או סכום כספי. נראה כי בעכו אפילו מעדיפים לבצע עסקה עם מכבי פתח תקוה, מאחר והם לא מתכוונים להסתפק בטרייד של ראזאק תמורת גיא דיין מהפועל, ובמקרה כזה הם מתכוונים לדרוש תוספת כספית.

כזכור, ראזאק לא הסתדר עם אנשי הצוות המקצועי בראשות המאמן אלי כהן. הכל התחיל בהתבטאויות חריפות של הקשר כלפי כהן לפני כחודש. בשבת האחרונה הכריזו השניים כי הם מיישרים את ההדורים לפני המשחק נגד הפועל פתח תקוה, אבל כבר במהלך המשחק עצמו ראזאק הרתיח שוב את הצוות כשהתלבש לאט לפני שהיה אמור להיכנס כמחליף.

מעבר לראזאק, גם אובודו אוקוצ'ה שכבר שוחרר מהפועל עכו מחזיק בהצעה מבני סכנין ויתכן כי יחזור לקדנציה נוספת בקבוצה. אוקוצ'ה אף הוצע להפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully