וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסינבאייבה: "אני בטוחה שדברים יעבדו העונה"

12.1.2011 / 11:21

שיאנית העולם בקפיצה במוט מתכוננת לקאמבק שלה ב-6 לפברואר במוסקבה ומבטיחה: "אתן הכל בכל תחרות שאשתתף"

אחרי הפסקה של 10 חודשים מפעילות, שיאנית העולם בקפיצה במוט ילנה איסינבאייבה תחזור להתחרות בעונת החורף באולמות שתחל החודש. הקופצת הרוסיה, שנחשבת אולי לאתלטית הגדולה ביותר בעשור האחרון, תשתתף בתחרות "החורף הרוסי" שתתקיים במוסקבה ב-6 לפברואר, לאחר מכן תתחרה בערב ההצדעה לסרגיי בובקה בדונייצק שבאוקראינה וכל זה כהכנה לאליפות אירופה באולמות שתתקיים במארס בפריז.

לקראת הקאמבק שלה לזירת האתלטיקה הקלה אמרה איסינבאייבה: "אני מאוד נרגשת לחזור ולהתחרות. יש לי מוטיבציה, אני בריאה ומרוצה מאוד מהכושר שלי באימונים. אני והמאמן שלי ויטלי פטרוב עבדנו בתקופה האחרונה על הרבה דברים בסיסיים, וכעת אני מוכנה לחזור לתחרויות".

איסינבאייבה בת ה-28 זכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות ברציפות, וכמו כן קטפה חמש מדליות זהב באליפויות העולם (3 באולמות ושתיים באיצטדיון). בנוסף, היא שברה לא פחות מ-27 שיאי עולם, כאשר שיאה באיצטדיון פתוח עומד על 5.06 מ' ושיאה באולם הוא 5.00 מ'. אחרי שאיבדה את התואר באליפות העולם ב-2009 ובאליפות העולם באולם ב-2010 היא החליטה לקחת פסק זמן מפעילות תחרותית, וכעת היא החליטה לשוב. איסינבאייבה הוסיפה: "ברור שאני רוצה לעשות את המקסימום בכל תחרות ולזה אני מכוונת. אני בטוחה שדברים יעבדו טוב העונה. אמנם עונת החורף שלי תהיה קצרה, אבל אני מתכוונת לתת הכל בכל אחת מהתחרויות שבהן אשתתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully