וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבאלישווילי לשחר: "מקווה שלא תעמדו בדרכי"

12.1.2011 / 14:26

שחר הגיע לאימון מכבי חיפה ושוחח גם עם קולמה וחמד, שמסיימים חוזה: "אתם חשובים למערכת". קרקוב ירדה מהגאורגי

קובי אליהו

צילום: אדריאן הרבשטיין

עריכה: גדי וינסטוק

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי מעוניין להשאיר בקבוצה את הקשר הגנאי סיידו יאיא ובימים הקרובים הוא אמור לקבל הודעה רשמית על כך מהמועדון. על פי שיחות שהתקיימו בימים האחרונים בין ראשי המועדון, האפשרות שיאיא לא יוחתם קיימת רק אם יוחתמו בלם וחלוץ ברמה גבוהה, שלא יאפשרו להשאיר את הגנאי במועדון. הסיכויים לכך, בינתיים, נמוכים מאוד ולפיכך יאיא אמור להיות הזר הרביעי של הקבוצה. כעת מחכה גם הבלם אנדריי פיליאבסקי לתשובה מהמאמן, שעדיין מחפש בלמים זרים.

בתוך כך חיפה החלה היום (רביעי) חיפה להתכונן גם לעונה הבאה, כשלאימון הפתוח שקיימה הקבוצה הגיע הבעלים יעקב שחר ושוחח עם ולדימיר דבאלישווילי, תומר חמד וג'ון קולמה. בשיחות עם דבאלישווילי וקולמה לא עלה נושא המשך דרכם במועדון, אך שחר רמז לשלושה בשיחה: "אתם חשובים מאוד למערכת".

בלי קשר, נציגים של המועדון הפולני ויסלה קרקוב הודיעו כי הקצו כמיליון יורו לטובת מסע הרכש בפגרת החורף. הסכום יכלול כנראה רכישת שני שחקנים לפחות, ובמועדון הודיעו כי בשלב הזה הם יורדים מהאפשרות להחתים את דבאלישווילי. החלוץ אמר לשחר בשיחה כי הוא מקווה שחיפה לא תעמוד בדרכו אם תגיע הצעה אטרקטיבית. בהמשך צפויות שיחות גם עם תום אלמדון, אייל משומר וגוסטבו בוקולי, שאמר היום: "עדיין לא דיברו איתי, אבל יש לי חוזה עד סוף העונה".

קולמה התארח הבוקר במסיבת העיתונאים השבועית בכפר גלים ואמר: "שחר שאל אותי איך אני מרגיש, לא לגבי המשך דרכי בקבוצה ואני מאמין שבהמשך הדרך נדבר על החוזה שלי. חיפה זה מועדון גדול. מה יקרה אם לא ירצו בי? אחפש קבוצה אחרת". יניב קטן עורך אימון מלא ויהיה כשיר למפגש מול הפועל באר שבע. פיטר מסיללה הפצוע לא נכח באימון והמריא באישור לדרום אפריקה.

השוער תום אלמדון הצטרף אתמול לשני אימונים שערכה דוקסה הקפריסאית, שם הוא נבחן. אלמדון קיבל חוות דעת חיובית מהצוות המקצועי והערב יצפה במשחקה של הקבוצה במסגרת הגביע. בנושא אחר, דינמו קייב תגיע ביום ראשון לישראל. בעוד כשבועיים, ב-25 לינואר, המועדון יארח אותה למשחק אימון שיתקיים במגרש באילת, שם היא תתאמן.

עדכון ראשון: 12.1.2010, 10:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully