וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: גיא דיין הושעה לשבועיים

12.1.2011 / 10:02

הקשר שסיכם בעכו עמד לועדת משמעת ואף נקנס ב-8,000 ש"ח. הקבוצה תגיש תלונה נגד עכו. דודו ביטון לא ישוחרר ללא בוררות

קשר הפועל פתח תקוה גיא דיין הגיע הבוקר (רביעי) למתחם האימונים בקיבוץ עינת אבל לא הורשה ללבוש בגדי אימון ולקחת חלק בפעילות השופטת של הקבוצה עד שיבהיר את מעמדו בקבוצה, זאת בעקבות הפרסום אתמול בוואלה! ספורט בנוגע למועמדותו להפועל עכו.

אתמול נערך בירור בעניין ועלו חשדות שדיין שוחח עם ראשי עכו ללא ידיעתה של הקבוצה, מה שהתברר בסופו של דבר כנכון. לאחר הפרסום אמש אמר המאמן יובל נעים: "לא ידעתי שהוא סיכם בעכו, נברר את זה". מאוחר יותר ערך המנכ"ל אפי צפריר ועדת משמעת לקשר, שאישר כי הוא סיכם בעכו, בסיומה הושעה דיין לשבועיים ונקנס ב-8,000 ש"ח. בנוסף החליטו בפתח תקוה להגיש תלונה חריפה נגד עכו בהתאחדות לכדורגל.

עוד בענייני רכש, הבוקר עלתה אפשרות נוספת והיא לצרף את החלוץ אובודו אוקוצ'ה, ששוחרר מהפועל עכו ומיוצג על ידי דדה חדד. שמו של החלוץ הוזכר ביממה האחרונה ובמועדון לא פוסלים אפשרות שיגיע.

הבעלים תומר סיני, שעדיין לא רשום בהתאחדות לכדורגל כבעל תפקיד במועדון, הודיע על פרישה מעמותת הפועל פתח תקוה. עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של ההחלטה מבחינה כלכלית. בלי קשר, נמשכים הניסיונות לגייס את מאיר שמיר לטובת ניהול הקבוצה, כשגם מספר אנשי כדורגל מהעיר פתח תקוה מעורבים במהלך.

נשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לא תמנה ככל הנראה בורר שינסה להשיג פשרה בין המועדון לבין בית"ר טוברוק בנוגע לדודו ביטון, זאת משום שהבוקר הושגה הסכמה עקרונית בין המועדונים על שחרורו תמורת פיצוי מוסכם בין הצדדים. ביטון אמור לעבור באופן רשמי עוד היום לשרלרואה תמורת פיצוי מוסכם בין הצדדים. אתמול הוציאה הקבוצה ויזה לחלוץ הנבחרת האולימפית של קמרון, קאקו רוסטן (21) והוא יגיע בימים הקרובים למבחנים.

עדכון ראשון: 10:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully