וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן שוב הפסיד בסיבוב הראשון

12.1.2011 / 9:38

"רוקט רוני" הודח בפעם השניה ברציפות בסיבוב ראשון בטורניר גדול, והפעם הוא נוצח 6:4 על דיי מארק אלן הצפון אירי

זה לא דבר שקורה הרבה פעמים בסנוקר המקצועני, אבל רוני אוסליבן הודח אתמול (שלישי) בפעם השניה ברציפות כבר בסיבוב הראשון של טורניר גדול. הפעם זה קרה בטורניר המאסטרס בלונדון, כשאוסליבן הפסיד למארק אלן הצפון אירי 6:4 וסיים את דרכו בתחרות שבה משתתפים 16 המדורגים הבכירים בעולם.

אוסליבן, שזכה בעבר ארבע פעמים בטורניר הזה, היה רחוק מהיכולת הרגילה שלו אבל הצליח לחזור מפיגור 4:1 כדי להשוות ל-4:4 במשחקונים. עם זאת, מארק אלן חזר לעצמו בשני המשחקונים הבאים וניצל טעויות קריטיות של "רוקט רוני" כדי להשלים ניצחון. אוסליבן הצטרף למועדון מכובד של שחקנים בכירים שהודחו בסיבוב הראשון השבוע, הכולל את האלוף מהשנה שעברה מארק סלבי, ג'ון היגינס, אלי קרטר ומארק וויליאמס. אלן יתמודד בסיבוב הבא נגד המנצח במפגש בין אלוף העולם ניל רוברטסון לסטיבן הנדרי.

אוסליבן אמר בסיום המשחק: "אני מאוכזב מהצורה שבה שיחקתי, אבל אני לא יותר מדי מודאג מהכושר שלי. היו לי ציפיות גדולות מהטורניר הזה, אבל כנראה שלא הייתי צריך להיסחף". היום (רביעי) ינעל הסיבוב הראשון בטורניר שהוא למעשה שלב שמינית הגמר. במשחק הראשון יתמודדו כאמור ניל רוברטסון וסטיבן הנדרי (שידור החל מ-17:00 ביורוספורט) והמשחק השני יפגיש בין שון מרפי לג'יימי קופ (שידור ישיר החל מ-21:45 ביורוספורט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully