וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור הופמן פורש מבייסבול

12.1.2011 / 1:27

אחד הקלוזרים הגדולים בהיסטוריה תולה את הכפפה עם שיא ליגה של 601 שמירות. בראד פני חתם בדטרויט לעונה

טרבור הופמן תולה את הכפפה. מי שנחשב לאחד הקלוזרים הגדולים והיציבים בתולדות המשחק, בעל הגשת הצ'יינג' אפ האימתנית, הודיע הלילה (בין שלישי לרביעי) כי הוא פורש מבייסבול, כשבאמתחתו שיא של 601 שמירות. השיא הזה עשוי להישבר כבר בעונה הבאה על ידי מריאנו ריברה מניו יורק יאנקיז, שאוחז ב-559 שמירות.

הופמן בן ה-43 רשם 18 עונות במייג'ורס, רובן בסן דייגו. "הגיע הזמן לפרוש ולהמשיך הלאה", אמר לאתר ה-MLB, "אני רגיל להגיש ברמה מסויימת והייתי חייב להיות כן עם עצמי - אני כבר לא יכול להגיע לרמה הזו". על הפרידה המרירה מהפאדרס לפני עונת 2008 אמר הופמן: "הזמן מרפא את הכל. שנתיים בהחלט עושות הבדל גדול".

לבראד פני לא הייתה עדנה כל כך גדולה בשנים האחרונות. מי שנחשב פעם למגיש עם עתיד ורוד החל לנדוד בין קבוצות, ואחרי עונה בסט. לואיס שכללה מאזן של 4:3 ו-ERA של 3.23, מצא את מקומו בתחנה הבאה - דטרויט. פני חתם בטייגרס לעונה אחת, בה ישתכר 3 מיליון דולר, כשבונוסים על ביצועים יכפילו את שכרו.

ליאנקיז היה חורף נורא ואיום, וכעת הם מנסים לסגור את החור בהגשה. בעודם מחכים לאנדי פטיט, הפסים מקווים לסגור עם ג'סטין דושר. לדושר בן ה-33 יש שמונה עונות עם ERA של 3.13 באוקלנד ובטקסס, אולם פציעות רבות גרמו לו לדיכאון קליני ולמחשבות על פרישה.

סינסינטי החתימה את האאוטפילדר פרד לואיס, כשהכריזה רשמית גם על צירופו של השורטסטופ אדגר רנטרייה. רנטרייה יהיה החיפוי של פול יאניש בעמדה. הרדס היו צריכים מחליף לאורלנדו קבררה, לאחר שלא מימשו את האופציה עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully