וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דריו פרננדז על סף סיכום בפאוק סלוניקי

11.1.2011 / 19:10

קשר בית"ר ירושלים בדרך החוצה וישיב ב-24 השעות הקרובות להצעה מהיוונים לחתום לשנה וחצי. גם אלקי של שום בתמונה

דריו פרננדז קרוב לסיכום בפאוק סלוניקי היוונית, ואם לא יתרחשו שינויים של הרגע האחרון, השחקן יעזוב את בית"ר ירושלים ויצטרף לקבוצה שמשחקת בליגה האירופית, כך מדווחים ביוון. פרננדז, שעבר תקופה לא קלה עם מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן, שלוותה בהרבה מאוד רעש וכותרות, ינסה להוכיח את עצמו מחדש בליגה היוונית, ובכל מקרה יקבל החלטה סופית האם לחתום שם ב-24 השעות הקרובות.

לפרננדז יש גם הצעה להצטרף לליגה הקפריסאית אל קבוצתו של יצחק שום אלקי לרנקה, אבל הנטייה שלו היא לחתום בפאוק לעונה וחצי. במהלך הקדנציה השנייה שלו בבית"ר ירושלים, נרשמו כמה תקריות בין השחקן למאמן הקבוצה, אך למרות זאת מלמיליאן ניסה מספר פעמים להשאירו. פרננדז, שחש פגוע, סירב.

פרננדז, קשר ממוצא ארגנטינאי, החל את הקריירה שלו בספורטינג פונטה אלטה הארגנטינאית ובהמשך נדד למספר קבוצות נוספות במדינה, ביניהן אינדפנדיינטה, אולימפו, קילמס, גודוי קרוז וצ'קאריטה. ב-2005 נדד פרננדז לפאנייוניוס, שם שיחק במשך שלוש שנים אבל לאחר התקופה הזו הוא נרכש בתקופת ארקדי גאידמק על ידי בית"ר ירושלים. בשנה שעברה הוא הושאל לאריס סלוניקי, אבל הקיץ כאמור חזר לבית"ר, שם לא ממש מצא את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully