וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: הסיכויים שרוקי יגיע קלושים, מחפשים קשר ישראלי

11.1.2011 / 16:47

בקבוצה רוצים את הקשר הצרפתי כמחליפו של מנטשאשווילי, אך הוא יקר מדי. איילי הצטרף לאימונים, יברויאן צפוי לפתוח בשבת

בהפועל אשקלון מתחילים לראות את הקבוצה המחודשת, כאשר לאחר הצטרפותם לאימונים של איליה יברויאן וסואד פילקוביץ' בתחילת השבוע, הצטרף לאימונים היום (שלישי) גם סרג' איילי שהגיע מבית"ר ירושלים. סך הכל התקפת הקבוצה עברה מהפכה כאשר עוסמן בשירו וחנן פדידה שוחררו יחד עם ערן לוי, שעזב לפני יותר מחודש, ובמקומם הגיעו איליה יבוריאן וסרג' איילי. ייתכן כי בהמשך אשקלון עוד תחפש חלוץ ישראלי צעיר וזול, אך זה יקרה רק אם יישאר תקציב לכך.

מעבר לכך באשקלון מעוניינים לצרף קשר אחורי במקום זוראב מנטשאשווילי שעזב. רומן רוקי יקר מדי עבור הקבוצה, מה גם שנכון לכרגע גיא עזורי לא רוצה לוותר על אריק גאוו במשבצת הזר ומעדיף להתמקד בחיפוש אחר קשר אחורי ישראלי. במידה ולא יצליח, יפנה עזורי לאופציה הזרה, כאשר פאולו דה לה האסה הפרואני נמצא על הפרק על אף הפערים הכספיים.

בנוגע למגן ימני, עזורי מודע לכך שאין באמת יותר מדי אופציות ואם לא תהיה אופציה משמעותית על הפרק בתקופה הקרובה, יירד המאמן מהרעיון וימשיך לרוץ עם דניאל היידמן ושי פטלק בעמדה זאת.

לקראת משחק התחתית נגד הפועל רמת גן בשבת, צפוי לחזור להרכב אמייה טגה לאחר פציעה במקומו של רביד גזל המוצהב. גם יברויאן צפוי לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully