וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ הנבחרת הצעירה של קמרון למבחנים בהפועל פ"ת

11.1.2011 / 14:33

קאקו רוסטן ינחת השבוע בקבוצה. ההתאחדות תמנה בורר שיכריע לגבי שחרור דודו ביטון. גיא דיין יעזוב להפועל עכו?

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל תמנה נציג מטעמה שיכהן כבורר בפרשת העברת דודו ביטון לשרלרואה, זאת לאחר שהצדדים לא הגיעו הבוקר (שלישי) להסכמה בנוגע למינוי בורר חיצוני. כפי שפורסם אתמול, בית"ר טוברוק הגישה תביעה לבית הדין בבקשה לשחרר את דודו ביטון, זאת לאחר שקבוצתו הבלגית טרם קיבלה את טופס ההעברה הבינלאומי.

טוברוק דורשת שההתאחדות תשחררו מיידית בעוד הפועל פתח תקוה דורשת אחוזים גבוהים יותר מהעסקה. המשחק הבא של שרלרואה יתקיים רק בסוף השבוע הבא, מול מכלן, ועד אז צפויה להתקבל החלטה בעניין. גורם בקבוצה אמר אמש: "אם לא נקבל 70 עד 100 אלף יורו, לא נשחרר אותו". באמצעות עו"ד אלדד אהרוני ודוד מלניק, טוענת טוברוק כי לפי ההסכם שחתמה עם פתח תקוה, מגיע לה 25 אלף בלבד. "לא נשלם מעבר לכתוב בהסכם", אמר איזיקוביץ' אמש. "צריך לזכור שהשאלנו להפועל פתח תקוה ארבעה שחקנים בחינם".

רוסטן למבחנים, קאמיס יהיה בסגל לקרית שמונה

חלוץ הנבחרת האולימפית של נבחרת קמרון, קאקו רוסטן (21, 1.84), מועמד להפועל פתח תקוה. הבוקר (שלישי) נוצר קשר עם סוכנו של השחקן, במטרה להנחית אותו עוד השבוע למבחנים. בהפועל פתח תקוה אישרו היום כי השחקן אמור להגיע בימים הקרובים לישראל.

חבר ההנהלה גל חצור הגיע היום לאימון הקבוצה ושוחח עם הקשר ג'ונתן אסוס לגבי מעמדו בקבוצה, זאת כנראה על רקע הידיעה שבמועדון שוקלים לשחררו. פתח תקוה מוכנה גם לעסקת חליפין עם בית"ר ירושלים, במסגרתה יעבור סטיבן כהן או שי חדד, אך יו"ר המועדון הירושלמי איציק קורנפיין עדיין לא שחררם.

הקשר מוחמד קאמיס, שסיכם אתמול בקבוצה, יעבור עד מחר בבקרת התקציבים וייכלל בסגל לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. יש לציין כי שכרו הנמוך של השחקן היה אחד הגורמים שהביאו להחלטה להחתימו.

הקשר גיא דיין קיבל הצעה מהפועל עכו ועשוי לעזוב. מקורב למגעים אמר: "אם הפועל פתח תקוה לא תעמוד בדרכו, הוא ישמח לעבור". בתוך כך, החלוץ אור פישביין שוחרר מהקבוצה וחתם היום בהפועל הרצליה. הקשר רפי דהן ביקש רשמית לעבור למכבי נתניה, אך טרם נענה. החלוץ שלומי אזולאי מבוקש במספר קבוצות בשתי הליגות הראשונות, ועשוי לעזוב.

בקבוצה עושים עדיין מאמצים לצרף את עידן שדה. כפי שפורסם אתמול אשדוד דורשת דמי השאלה בגובה 40 אלף שקל עבורו ולכן העסקה עדיין לא סגורה.

לגבי החלוץ הגנאי של הפועל אשקלון, עוסמן בשירו, נעים עדיין משאיר אותו כברירת מחדל למקרה שלא יוחתם חלוץ אחר. "הוא כבר שיחק כאן קדנציה אחת ושוחרר מפה יחד עם בסיט, אחרי שאכזב אותנו", הזכירו בפתח תקוה.

עדכון ראשון: 11/1, 13:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully