וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עבדול ראזאק ביקש להשתחרר

הדס גרינברג

11.1.2011 / 16:52

הקשר הגנאי, שלא נמצא בתוכניות הצוות המקצועי, נפגש עם ציון ויצמן ודרש לעזוב. אובודו אוקוצ'ה שוחרר, גיא דיין על הכוונת

חלוץ הפועל עכו אובודו אוקוצ'ה התבשר הבוקר (שלישי) על ידי הצוות המקצועי של הקבוצה כי הוא לא נמצא בתכניות להמשך העונה וכי הוא יכול לחפש לעצמו קבוצה אחרת שתקלוט אותו להמשך העונה. השחקן הגנאי, שהתאכזב לשמע הבשורה בעיקר לאור העובדה שרצה מאוד להוכיח את עצמו לאחר ששב מפציעה.

אוקוצ'ה, שסבל מפציעה ברגלו ונעדר תקופה ארוכה, שב לפני כחודשיים לכשירות ולסגל הקבוצה, אולם הוא מיעט לקבל הזדמנויות. זאת לאור הצלחתם של צמד חלוצי הקבוצה, ג'קו ערפאת ורועי דיין, כשגם צמד המחליפים מוחמד כליבאת ואושרי גיטא הועדפו על פניו של אוקוצ'ה. אוקוצ'ה ייפגש עם יו"ר המועדון ציון ויצמן וידון איתו במטרה לחתום את ההתקשרות בין הצדדים.

אוקוצ'ה אמר בתגובה לוואלה! ספורט לאחר השחרור: "לא קיבלתי הזדמנות מאלי כהן. אחרי שחזרתי מהפציעה וגם לפניה הוא לא האמין בי מספיק. הוא גם לא האמין בערפאת ורועי דיין בתחילת העונה, אבל אחרי שהם הוכיחו את עצמם אז כבר לא היה לו מה לומר והוא נתן להם לשחק. הזדמנות כמו שלהם לא קיבלתי. חשבתי שאחרי הפציעה הוא עוד ייתן לי צ'אנס, אבל לא קיבלתי אותו. שחקנים אחרים הועדפו על פניי. אני מאוכזב מאוד מההחלטה כי לא נתנו לי להוכיח את עצמי. אני אלך למקום אחר בו יתנו לי לשחק".

גם עבדול ראזאק בדרך החוצה

גם הקשר הגנאי איברהים עבדול ראזאק בדרך החוצה מהמועדון. הקשר הגנאי שוב התנהג שלא כראוי למאמן אלי כהן וכשנשקרא להיכנס כמחליף במחצית השנייה של משחק הניצחון על הפועל פתח תקוה (0:3), עשה זאת באדישות שהרגיזה את הצוות המקצועי, שם ינסו להשתחרר מהשחקן. למרות זאת, יש לציין כי הגנאי הוא אחד השחקנים האהובים על היו"ר ציון ויצמן, שהיה זה שדאג לסולחה בין ראזאק לכהן כשאלה התעמתו לפני כחודשיים.

כבר אתמול נכנס עבדול ראזאק לשיחה עם היו"ר ציון ויצמן וביקש לעזוב כי הוא לא מרוצה ממעמדו וממיעוט הדקות להן זכה לאחרונה. כאמור, ויצמן היה מעדיף לראות את השחקן ממשיך, אך היו"ר יודע כי ככל הנראה לא יהיה מנוס מפרידה מהשחקן.

עכו גיששה אצל פתח תקוה לגבי זגורי

בעכו ביררו האם הקשר ישראל זגורי מהפועל פתח תקוה ישוחרר בחלון ההעברות, והתבשרו שלא. זגורי ירד לפי שעה מתכניותיו של אלי כהן, שעדיין מחפש חיזוק לחלק ההתקפי במקומו של אוקוצ'ה. שחקן נוסף מפתח תקוה שמעניין את עכו הוא גיא דיין. גם יניב לוזון מבני סכנין הוצע לקבוצה, אך העדיפות היא לדיין.

הבלם גבע ברקאי, שכבר סיכם את תנאיו בבני סכנין, צפוי להישאר בעכו, אלא אם יקבל הצעה מקבוצה אחרת. ברקאי קיבל אישור מהיו"ר ויצמן לחפש לעצמו קבוצה, אולם כרגע, משעסקת סכנין ירדה מן הפרק, הוא עשוי להישאר.

בתוך כך, הקבוצה שבה להתאמן והמשיכה בהכנותיה לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל, כשהיא תפגוש את הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שני הבא. ערפאת יחסר את המשחק בשל הפציעה בכתפו (שבר בעצם הבריח). רועי לוי, שפתח בקישור האחורי, צפוי לשוב לספסל, כשאת מקומו ימלא כנראה ליעד אלמליח ששב מפציעה.

(עדכון ראשון: 12:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully