וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה בזלצבורג: "חושב עכשיו רק על כדורגל"

בלם הפועל תל אביב לשעבר ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה: "פותח דף חדש". בונדר קיבל אישור להמריא לרוסיה

שבוע לא פשוט עבר על דגלאס דה סילבה מאז חשיפת פרשת הסחיטה בה, לכאורה, סחטו אותו לירון זרקו ואביו. אחרי הערבויות שהפקידו חבריו מהפועל תל אביב שאיפשרו לו לקבל את דרכונו בחזרה, המריא הבלם הברזילאי לאוסטריה וערך אימון בכורה במדי רד בול זלצבורג.

"כולם יודעים מה קרה לי בישראל, אני רוצה להשאיר את כל הזיכרונות הרעים מאחוריי", אמר דה סילבה. "אני חושב עכשיו רק על כדורגל ורוצה לפתוח דף חדש. אני מקווה להתחיל בצורה טובה את התקופה שלי ברד בול זלצבורג".

גם המאמן הוב סטיבנס היה שבע רצון מהגעתו של הרכש החדש: "זה חשוב שהוא כאן איתנו על המגרש. הוא צריך לנקות את הראש אחרי כל מה שעבר". גם המנהל המקצועי דיטמאר בירסדורפר נשם לרווחה: "אנחנו מאושרים שהוא איתנו אחרי כל הבעיות שהיו. הרווחנו שחקן מצוין, זה בטוח".

בונדר יבדוק את תנאי המחייה בגרוזני

מגן הפועל תל אביב דני בונדר קיבל הבוקר (שלישי) אישור לטוס לרוסיה ולהחמיץ יום אימונים בכדי להתרשם מהעיר גרוזני שנמצאת בחבל צ'צ'ניה בדרום רוסיה ומקבוצת טרק גורזני שמעוניינת בשירותיו. כידוע בונדר מחזיק בשתי הצעות האחת מגרוזני, בה משחק גם הבלם הישראלי זאב חיימוביץ' והשנייה מקיריליה סובייטוב אותה הוא מעדיף, אך היא לא מוכנה לחכות לו עד תום הוענה בישראל. אלא שלמרות האישור, עדיין לא ברור אם בונדר אכן יטוס בעקבות שביתות ומחסור בטיסות טיסות לרוסיה.

בתוך כך, הפועל תל אביב ממשיכה לחפש מחליף לדה סילבה ואחד השמות שהוזכרו הוא מרקו יובאנוביץ', בלמה הסרבי בן ה-22 של פרטיזן בלגרד. אנשי הקבוצה עשויים לצאת ולעקוב אחרי ביצועיו של הסרבי באימוני פרטיזן. כרגע אין מגעים קונקרטיים בין הצדדים ויובאנוביץ' הוא רק אחד ממספר מועמדים ביניהם ולריקה גמאן הרומני וסמאט סמאקוב הקזחי.

לעניין אחר. אלי כהן, עורן דינו של לירון זרקו נגדו הוגש כתב אישום בחשד שסחט באיומים את דגלאס דה סילבה, ביקש היום מבית המשפט לבטל את העדות המוקדמת שדה סילבה היה אמור לתת בשבוע הבא. בקשתו של כהן התקבלה לאור העובדה כי הברזילאי כבר שוהה באוסטריה ועדות מוקדמת בתיק אינה דחופה. לכן קבע בית המשפט כי דה סילבה ישוב בעוד שבועיים לתת את עדותו כנגד זרקו בהליך רגיל ולא בהליך מזורז כפי שרצתה התביעה אתמול.

(עדכון ראשון: 11:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully