וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הזמנו את ההפסד כשהלכנו אחורה"

11.1.2011 / 10:40

בבית"ר מרגישים פספוס מההפסד למכבי ת"א וחושבים שהעברת עזריאל לעמדת המגן יצרה לחץ מיותר: "זה נתן להם מומנטום"

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים אתמול (שני) לאחר ההפסד למכבי תל אביב ומהעובדה שהקבוצה לא הצליחה לחזור ממשחק החוץ בבלומיפלד עם לפחות נקודה, וזאת למרות שעמדה טוב יחסית על המגרש. במועדון התייחסו לשני המשחקים מול מכבי תל אביב העונה, ואמרו: "פעמיים אנחנו מפסידים להם 1:0 מגול בסוף מחוסר ריכוז או טעות בסגירה. זה עניין של אופי. לא היינו צריכים לאפשר להם את המומנטום ב-20 הדקות האחרונות".

ביקורות לא קטנות נשמעו על החילוף של אלי דסה והעברת חן עזריאל לעמדת המגן, ובעיקר על העובדה שמלמיליאן אמר בסיום המשחק כי לא היה לו מגן בסגל. שחקן בקבוצה אמר: "זאת הייתה טעות כי חן הרבה זמן לא שיחק שם והרגיש מבולבל וכולם קצת חיפשו את עצמם. שי חדד שיחק כמגן בנוער וגם בהפועל רמת גן בחלק מהמשחקים, אבל האמת שגם ככה יכולנו לספוג שער כי לא יזמנו והבאנו אותם אלינו".

יבואה זוכה להגנה

למרות שביעות הרצון החלקית מצורת המשחק, בקבוצה מודעים היטב למצבם בתחתית ולעובדה כי הם עומדים לקראת מסלול משחקים קשה הכולל את מכבי פתח תקוה בבית, באר שבע בחוץ ומכבי חיפה בטדי. ללא שיפור ביכולת ובמחץ בחלק הקדמי, הקבוצה תתקשה לצבור נקודות. דווקא את סמואל יבואה המשיכו לגבות בקבוצה ואחד השחקנים אמר על החלוץ: "כולם יודעים מה הוא שווה, אבל הביטחון שלו מתחת לרצפה, וצריך לחזק אותו כי אנחנו צריכים אותו. למעשה, אנחנו חייבים אותו. הוא לא שכח לשחק או להבקיע גולים, הוא צעיר והכל נמצא בביטחון".

בבית"ר היו מרוצים מהשיפור במשחק ההגנה ומההשתלבות של תומר בן יוסף במרכז ההגנה. מלמיליאן אמר לאחר המשחק: "תמיד אמרתי שתומר זה בונוס עבורנו, וכשהוא כשיר וחוזר לחדות שלו אז הוא הרכש הכי טוב שאפשר לעשות בהגנה. בקצב שהוא חוזר לעצמו אני מאוד אופטימי ואפשר היה לראות את זה היום, כי זה משפיע על כל משחק ההגנה והביטחון, גם של המגינים".

השבוע אמור להגיע לארץ סרגיי טרטיאק האוקראיני, שהעניינים הכספיים איתו סוכמו והוא אמור לחתום ולהצטרף לקבוצה. לגבי עמדת הבלם, הבלם היווני סוטופלוס לא יצטרף, ומי שכן כנראה יגיע השבוע יהיה הבלם הביילרוסי קאושבסקי.

ללא קשר, מלמיליאן התעניין אתמול במור דהאן, ששוחרר לבקשתו מהפועל אשקלון. דהאן התאמן עם בית"ר בקיץ והיה על סף חתימה, אך הדברים לא צלחו בשל פערים כספיים. בבלם מעוניינות גם הפועל עכו ובני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully