וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפולין מאשרים: דבאלישווילי על הכוונת של ויסלה קרקוב

11.1.2011 / 9:49

חלוץ מכבי חיפה יעבור רק תמורת הצעה מפתה. קטן יוכל לשוב לאימונים מלאים כבר ברביעי. קייב תגיע למשחק ידידות בארץ



במכבי חיפה אישרו את הידיעה לפיה דינמו קייב ואנדריי שבצ'נקו יגיעו למשחק ידידות בישראל. המשחק יתקיים ב-25 לחודש, כלומר בעוד שבועיים בדיוק, באילת. קייב תערוך שם את מחנה האימון שלה. "זה יהיה מבחן טוב לקראת בית"ר ירושלים", אמרו במועדון.

התקשורת הפולנית מאשרת הבוקר (שלישי) את הפרסום במוצאי שבת, לפיו חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי נמצא תחת מעקב של ויסלה קרקוב הפולנית ומועמד להצטרף אליה בחודש ינואר.

בידיעות צוין כי סקאוט של המועדון הגיע לצפות בחלוץ הגיאורגי במשחק הניצחון (1:3) מול מכבי פתח תקוה, בו כבש החלוץ צמד. על פי מקורבים לעסקה, הבעיה של המועדון הפולני היא התקציב המוגבל שייעד המועדון לרכש - פחות ממיליון יורו. חיפה דורשת כרגע לפחות 1.2 מיליון יורו על השחקן, ולא נראה שתהיה מוכנה להתגמש בהרבה.

יניב קטן, שנפצע במהלך משחקר הניצחון על מכבי פתח תקוה, ערך אימון חלקי ומבדיקה שערך הצוות הרפואי התברר כי הפציעה אינה חמורה והקפטן יוכל לשוב כבר מחר לאימונים מלאים.

בחיפה אישרו את הפרסום אמש בנוגע לשוער תום אלמדון, שייצא למבחנים בקבוצת דוקסה, נועלת הטבלה בקפריסין. השוער בן ה-26, לשעבר שוער הנבחרת הצעירה של ישראל, משמש העונה כאחד משני שוערי המשנה של ניר דוידוביץ', יחד עם אמיר אדרי. אלמדון יצא למבחנים היום, באמצעות סוכנו גלעד קצב ולפני שהמריא אמר למקורביו: "אני נוסע להתרשם מהמועדון ומקווה לחתום".

הקשר סיידו יאיא סיפר לשחקנים בקבוצה כי קיבל מסרים חיוביים מהמועדון ונראה כי יצטרף לקבוצה. חיפה תוכל לרשום אותו החל מהיום בקבוצה, ואם זה יקרה הוא ייכלל בסגל לקראת המשחק מול הפועל באר שבע. הבלם אנדריי פיליאבסקי עדיין מחכה להחלטה בעניינו. ההערכה היא שעד סוף השבוע יגבש אלישע לוי החלטה סופית בעניין, אם כי בחיפה לא לחוצים בנוגע לצירוף הבלם למשחק הקרוב בגלל היכולת הטובה שמציגים אריק בנאדו ושי מימון. אם פיליאבסקי לא יירשם עד סוף השבוע, הבלם סארי פלאח יהיה הבלם השלישי. אלישע לוי עדיין בוחן את מועמדותו של הבלם לואיס קרלוס ג'וניור (לואיזאו), שאתמול אישר סוכנו כי הוא עשוי להגיע לישראל.

החלוץ אייל שטרכמן (21), ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, סגר את תנאיו בקבוצה אמלק מאקוודור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully