וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אובורן זכתה באליפות המכללות

11.1.2011 / 9:34

הטייגרס ניצחו במשחק דרמטי את אורגון 19:22, לאחר ריצה של מייקל דאייר ל-37 יארד ושער שדה עם 0 שניות על השעון

אובורן זכתה הלילה (בין שני לשלישי) באליפות המכללות לאחר ניצחון דרמטי 19:22 על אורגון, במה שהפך לזכייה החמישית ברציפות של חטיבת ה-SEC. ריצה בת 37 יארד של מייקל דאייר, שחשב בעצמו תחילה שהופל אבל לא שמע שריקה מהשופטים והמשיך לרוץ, סידרה שער שדה מטווח קצר לטייגרס, ו-ווס ביירום השחיל את הכדור מ-19 יארד כדי להוציא את אובורן מנצחת בפינאלה היסטרי במיוחד.

"כל מה שאני יודע הוא שהשופטים לא שרקו ושהמאמן צעק לי להמשיך לרוץ", אמר דאייר המאושר בסיום. המאמן ג'ין צ'יזיק צעק לקהל: "אחרי 53 שנה! זה בשבילכם". לקאם ניוטון, הקוורטרבק, זה היה סיום מתוק לשנה סוערת: "לפני חמישה או שישה חודשים אף אחד לא היה שם עלינו את הכסף. אבל עכשיו התואר הזה שלנו".

התקפת הדאקס הקטלנית שותקה על ידי ההגנה של הטייגרס בראשות ניק פרלי. רוב בירד העלה את הברווזים ליתרון 0:3, אבל קודי ברנס הגיב בטאצ'דאון משלו. דרון תומאס, הקוורטרבק של אורגון, פרץ סופסוף את החומות עם מסירה ללה-מייקל ג'יימס שיחד עם המרה מוצלחת קבעה 7:11. אלא שג'יימס תוקל לסייפטי, ניוטון מסר לאמורי בלייק ל-30 יארד והטייגרס ירדו למחצית ביתרון 11:16. לאחר ההפסקה רשם ביירום שער שדה, אולם תומאס השווה עם מסירה לג'יימס והמרה מוצלחת לידי ג'ף מייהל והמשחק הלך לשוויון, עד הריצה של דאייר.

ניוטון מסר ל-265 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד אווירי, דאייר הגיח ל-143 יארד ב-22 נשיאות. באורגון, תומאס ירה ל-363 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים, ג'יימס הגיח ל-49 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully