וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "התמיכה של בלאט בי מדהימה"

11.1.2011 / 7:40

פורוורד מכבי ת"א, שלבסוף הוחלט שיישאר בקבוצה, שפע מחמאות למאמנו: "מה שאמרו לא השפיע עליי. אני רוצה לתרום"

לא מעט חילוקי דעות התגלעו לאחרונה במכבי תל אביב סביב הישארותו של הפורוורד ריצ'רד הנדריקס בקבוצה, אולם לאחר שנראה כבר כי היה בדרך החוצה ממנה, יכול השחקן לנשום כעת לרווחה: ביום שבת האחרון שוחח אחד מבעלי המועדון דייויד פדרמן עם המאמן דייויד בלאט, ובשיחה ביניהם הוחלט כי הנדריקס יישאר בקבוצה.

גם לפורוורד היה קשה להתעלם מהפרסומים הקשורים אליו בתקופה האחרונה שהתייחסו לעזיבתו האפשרית, אם כי הוא שב ומדגיש שאלו לא ערערו את ביטחונו. "כל מה שאמרו לא השפיע עליי או על הביטחון שלי", אמר הנדריקס לוואלה! ספורט. "מבחינתי, נשארתי מקצוען כי זה סוג האדם שאני. יש לי ביטחון ביכולות שלי כשחקן ובמשחק שלי ואני תמיד מנסה להיות עקבי ולהיות שחקן טוב. אני מאמין שאני מצליח בכך".

בכלל, הנדריקס זוכה לתמיכה רבה מבלאט: במקביל להתעקשותו של המאמן מול ההנהלה לגבי הישארותו של הנדריקס, ערך בלאט מספר שיחות עם השחקן, ואף העניק לו אשראי גדול במשחקים האחרונים, כאשר גם במהלכם הקפיד בלאט לתדרך ולעודד אותו.

"לא נכנס ללחץ מכך ששיחקתי מעט עד כה"

"בלאט ערך איתי בימים האחרונים שיחה ואמר לי לא לדאוג לגבי מה שאומרים. הוא ביקש ממני להתרכז רק במשחק", גילה הפורוורד. "אני חייב לומר שהתמיכה של בלאט בי מדהימה, אני רוחש לו ולקבוצה הרבה מאוד כבוד. אבל גם ללא כל הדיבורים על כך שלא אשאר, אני חייב להגיד שממילא המשכתי להתרכז בכדורסל, כפי שעשיתי כל העונה. בסך הכל זו עונה ארוכה ולכל אחד יהיה את הזמן שלו לבלוט כשיקראו לו לשחק".

הנדריקס מסרב להתרגש בינתיים מכך שהוא ממעט לשחק העונה. "אני מבין את זה ששיחקתי פחות עד כה", אמר. "זו עונה ארוכה ולא נכנסתי ללחץ מכך ששיחקתי פחות. תמיד הייתי מוכן לעלות ולשחק. יש לי ביטחון ואני תמיד עובד קשה. כל מה שאני רוצה זה לתרום לקבוצה. אני רוצה שהקבוצה תמשיך בהתקדמות המקצועית שעשינו עד עכשיו. מצידי, אני אשתדל לתמוך ולתרום ככל שאוכל".

הנדריקס אף נשאל מה צופן לו ולקבוצה העתיד ביורוליב ובליגה, וענה: "כמו שהקלישאה אומרת - צריך להסתכל על כל משחק בנפרד. המשחק הכי חשוב זה המשחק הבא שיהיה. מול עירוני אשקלון היה לנו משחק טוב, הוצאנו לפועל את מה שאנחנו צריכים. הם התאמצו מולנו, אבל גם אנחנו כי זה היה משחק חשוב מאוד בשבילנו".

ביום חמישי הקרוב תקיים מכבי תל אביב תקיים משחק ראווה מול קבוצת הפועל יקנעם-מגידו בקיבוץ משמר העמק. עוד באותו ערב יתקיים משחק נוסף בין קבוצת הוותיקים של המועדון, מכבי "רלף קליין" תל אביב, לבין קבוצת הוותיקים של אזור העמק והגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully