וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקו לדה סילבה: "אתה תיפול, נשבע באלוהים"

10.1.2011 / 14:15

כתב האישום שהוגש נגד זרקו חשף תמלילי הודעות ששלח לדה סילבה: "אין לי בעיה להגיע עד אוסטריה". מעצרו הוארך

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ראשון לציון כתב אישום נגד לירון זרקו בגין סחיטה באיומים. לפי כתב האישום איים זרקו על דה סילבה כי אם לא יתן לו 400 אלף דולר, הוא יפרסם ברבים תמונות בהן המתלונן מצולם בסיטואציות מביכות, ואף איים לפגוע בו. בכתב האישום לא נכללו סעיפים הקשורים בהטיית משחקים. בית המשפט האריך את מעצרו של זרקו, כשהדיון יימשך ביום רביעי ב-9:00.

עוד נטען בכתב האישום כי מסכת האיומים נמשכה על פני מספר ימים בהם זרקו הגיע לביתו של דה סילבה ודרש ממנו את הכסף, ולאחר מכן התקשר ושלח לו מסרונים בהם איים עליו. פרקליטו של דה סילבה, עו"ד אבי חימי, הגיש אמש לבית המשפט בקשה לצו איסור פרסום על פרטי הפרשה וזרקו עצמו אמר היום: "כנראה שלדגלאס יש הרבה מה להסתיר".

"אתה הורס לך ולמשפחה שלך את החיים!"

לפי כתב האישום, ביום 28 בדצמבר 2010 בשעת ערב בסמוך הגיע זרקו יחד עם אביו לביתו של דה סילבה בראשון לציון. בעת שהגיעו לביתו של הברזילאי, יצא אביו של זרקו מהרכב, ניגש וביקש מדה סילבה לצאת החוצה ולדבר עם בנו אשר המתין לו בחוץ. דה סילבה יצא מביתו ונפגש עם זרקו, הם החלו לשוחח תוך כדי הליכה, ואביו של זרקו חזר לרכבו והחל נוסע אחריהם. בשלב זה, לפי הנטען בכתב האישום, איים זרקו על דה סילבה כי אם לא ישלם לו את הכסף הוא יפרסם תמונות מביכות שלו בתקשורת. בתגובה, אמר לו דה סילבה כי ישלם לו את הכסף האמור לאחר שיקבל מענק חתימה ומשכורת מקבוצת הכדורגל האוסטרית.

עוד נטען כי בין הימים 29-30 בדצמבר וב-4 בינואר 2011, בהמשך לפגישה המתוארת, שלח זרקו מספר מסרונים לדה סילבה בהם הוא דרש להיפגש עימו באופן מיידי וכן איים עליו כי יפגע בו, אם לא יתן לו את הכסף שדרש. בכתב האישום צוטט אחד המסרונים ששלח לכאורה זרקו, ובו נכתב: "תגיד לי עכשיו, אם אתה רוצה לעשות עסק אז אני אדבר איתך, תגיד עכשיו! אם לא, אתה תיפול, נשבע באלוהים".

יצוין כי דה סילבה כבר הביע הסכמה לשלם ואמר לזרקו כי יעשה זאת לאחר שיחתום בזלצבורג. עם זאת, זרקו המשיך לאיים. עוד כתב לדה סילבה: "לא רציתי שכך זה יגמר! רציתי שאתה תתחיל חיים חדשים, ושאני אתחיל עוד שנתיים חיים חדשים! אתה עושה טעות גדולה! אתה הורס לך ולמשפחה שלך את החיים! מה שאני הולך לעשות זה לא בגלל שאני לא אוהב אותך! בגלל שאין לי ברירה!!! היום שברת אותי סופית!!! תמיד תזכור שהיית כמו אח בשבילי!!! שלום דגלאס דה סילבה...".

במקביל התקשר זרקו לדה סילבה מספר פעמים, אך זה לא ענה לשיחותיו. לאחר מכן שלח זרקו מסרון נוסף ובו כתב: "יש לך חמש דקות להתקשר אליי, אחרת אני בא אליך והפעם לא עם אבא שלי". בכתב האישום נכתב כי נוכח חששו הכבד מזרקו הציב דה סילבה בערבו של אותו יום מאבטחים בכניסה לביתו.

לפי כתב האישום, ב-5 בינואר 2011 התקשר זרקו לדה סילבה, ובמהלך השיחה אמר לברזילאי : "אתה חושב שאם אני רוצה לעשות משהו המאבטחים יעצרו אותי... אתה חושב שיש לי בעיה להגיע אליך עוד שלושה ימים לתוך הבית שלך באוסטריה, אז יהיה לך מאבטחים שמה? אתה חושב שיש לי בעיה להגיע אליך לברזיל... יהיה לך מאבטחים שמה? אתה רוצה שאני אהיה אויב שלך?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully