וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוברוק הגישה תביעה בהתאחדות: שחררו את ביטון

10.1.2011 / 14:08

הפועל פתח תקווה לא שלחה את ההעברה לשרלרואה, דורשת יותר מחמישה אחוז ממכירתו. הגנאי קאמיס סיכם את תנאיו

הפועל פתח תקוה הודיעה כי היא מסרבת לשלוח את טופס ההעברה הבינלאומי של החלוץ דודו ביטון לשרלרואה הבלגית, זאת בטענה כי הוא דורשת מאריק איזיקוביץ' לשלם לה יותר מחמישה אחוז מעסקת מכירתו. בתגובה, טוברוק הגישה הבוקר, באמצעות עו"ד אלדד אהרוני ודוד מלניק, צו "עשה" להתאחדות, שהוא דרישה למנות בורר של נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות, שיקבע כי ההתאחדות יכולה לחתום על ההעברה במקומה. בפתח תקוה מודעים לעובדה שביטון יעבור בסופו של דבר לשרלרואה, אך טוענים כי "השאלה המהותית היא כמה כסף נקבל מההעברה". בפתח תקוה דורשים 70 אלף יורו ולא 25 אלף, כפי שסוכם עם איזיקוביץ'.

הקשר הגנאי מוחמד קאמיס, שמתאמן בקבוצה מזה קרוב לחודשיים, סיכם את תנאיו עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת והוא צפוי לחתום. בפתח תקוה אמרו: "סיכמנו עם קאמיס במטרה לחזק את החלק הקדמי ונמשיך לעשות מאמצים להוסיף חיזוק לקבוצה".

בהפועל פתח תקוה אישרו את הידיעה שפורסמה אתמול, לפיה המועדון מוכן לשחרר את ג'ונתן אסוס ומעוניין בעסקת חליפין עם בית"ר ירושלים, או כל קבוצה אחרת שתסכים להשאיל שני שחקני התקפה בתמורה. "אסוס שחקן טוב, אבל סובל מבעיה מנטלית", אמרו בקבוצה, "יכול להיות שהשידוך הזה לא מתאים". הבוקר ביררה הקבוצה האם ניתן לשחרר את סטיבן כהן או שי חדד מבית"ר, אבל המנכ"ל איציק קורנפיין מסרב בינתיים לשחרר אותם. גם אם אסוס לא ישוחרר בעסקת חליפין, במועדון יבדוק אפשרות לשחררו בתנאים אחרים.

כפי שפורסם אתמול, יובל נעים נתן אור ירוק לצרף את החלוץ עידן שדה מאשדוד, שאיתו מתנהל משא ומתן במהלך השבועיים האחרונים, ובמקביל הוצע לו להחתים את החלוץ עוסמן בשירו מהפועל אשקלון, אותו הוא מסמן כברירת מחדל. "בינתיים, אין כוונה לצרף אותו. אנחנו עושים מאמצים לצרף חלוץ אחר", אמר הבוקר נעים. לגבי שדה, עדיין קיימים פערים מול הנהלת אשדוד, שדורשת דמי השאלה בגובה 40 אלף שקל, אבל במועדון מאמינים שיוכלו להגיע לעמק השווה.

הקשר רפי דהן רוצה לעזוב למכבי נתניה, אבל במועדון לא ממהרים לשחררו. בימים הקרובים יוחלט כיצד לנהוג עם הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully