וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: עסקת ברקאי פוצצה

הדס גרינברג

10.1.2011 / 20:39

העברתו של ברקאי סוכמה, אך הוא לא עבר את הבדיקות הרפואיות בסכנין. מור דהאן, ששוחרר מאשקלון, עשוי להגיע

לאחר שאתמול (ראשון) פורסם כי מאמן הפועל עכו אלי כהן לא ייתן לקשר בן בנימין לצאת להתרשמות בקבוצה האוקראינית זוריה לוגנסק, במסגרת מחנה האימונים שייערך בשבוע הבא בטורקיה. היום נפגש המאמן עם בנימין והבהיר לו כי הוא לא מעוניין לשחררו, בטענה שאינו מוכן שיפסיד משחק ליגה. כהן ציין את חשיבותו של בנימין לקבוצה.

בנימין המאוכזב ציפה לצאת להתרשמות במסגרת לוגנסק, שהציעה לו חוזה של 250 אלף דולר. זו ההצעה הראשונה שמקבל בנימין מאירופה בקריירה. במצב הנוכחי, בהפועל עכו לא ירוויחו כסף על בנימין, שמסיים את חוזהו בתום עונת 2010/11. שחרור לאוקראינה היה האופציה היחידה שלו לעשות רווח כלכלי.

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא גבע ברקאי. הבלם סיכם את תנאיו בבני סכנין באישורו של היו"ר ציון ויצמן, שהמשך הערב סגר את פרטי העברתו עם חסן אבו סלאח, יו"ר סכנין. למרות זאת, העסקה פוצצה בסופו של דבר מפני שברקאי לא עבר את הבדיקות הרפואיות.

בעכו מעוניינים בבלם מור דהאן, ששוחרר מהפועל אשקלון. המאמן אלי כהן רוצה לצרף בלם לסגל אם ברקאי אכן יעזוב בסופו של דבר. דהאן מסוגל לשחק גם כמגן ימני וקשר אחורי מה שמחזק את מניותיו.

בעכו חזרו להתאמן לאחר הניצחון 0:3 על הפועל פתח תקווה בשבת והחלו בהכנות לקראת המפגש עם הפועל תל אביב ביום שני. ג'קו ערפאת צפוי להיעדר גם מההתמודדות הזו בעקבות פציעת הכתף ממנה הוא סובל.

עדכון ראשון: 10/1 14:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully