וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה סילבה: "כולם ראו שאני הייתי הקורבן"

דגלאס דה סילבה קיבל את דרכונו והמריא לאוסטריה: "אין לי מה להסתיר". אופ"א: "לא היה חריג במשחק בין הפועל ושאלקה"

ספורט 5

הוידאו באדיבות חדשות 2

אחרי כמה ימים סוערים וחקירות במשטרה, דגלאס דה סילבה קיבל חזרה את דרכונו והמריא לאוסטריה להצטרף לרד בול זלצבורג בשורותיה חתם. בשדה התעופה התייחס הברזילאי לפרשה המדוברת של הימים האחרונים. כזכור, כדורגלן העבר לירון זרקו עצור בחשד שסחט באיומים את דה סילבה ואיים לחשוף אודותיו תמונות מביכות בתקשורת.

"אני לא יכול לדבר על התיק עצמו, אבל עברתי ימים קשים. כולם ראו שרק אני הייתי כאן הקורבן", אמר דה סילבה והתייחס לגל הפרסומים בנושא: "הקשקושים שדיברו בתקשורת לא מעניינים אותי בכלל. זה נכנס אצלי מאוזן אחת ויצא מהאוזן השניה. אין לי שום דבר להסתיר. הפנים שלי קדימה לזלצבורג עם חיוך וכבר מחר אתחיל להתאמן שם".

דה סילבה דיבר על תחשותיו בימים האחרונים: "פחדתי על המשפחה שלי כשקיבלתי את ההודעות של זרקו, אבל שום דבר מעבר לזה לא קרה. אני יוצא עכשיו לחיים חדשים וצריך למקד את עצמי בכדורגל. מחכים לי באוסטריה ותמכו בי שם לאורך כל הדרך. בימים האחרונים הייתי עם חברים קרובים וגם אצל שי אבוטבול. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל החברים שלי שבאו היום לבית המשפט וחתמו על הערבות. הם עזרו לי מאוד והם מאמינים בי".

הברזילאי נשאל לגבי ההתבטאויות של מאמנו לשעבר אלי אוחנה, שרמז כי הפועל כפר סבא ירדה ממניעים לא כשרים: "אין לי מה להתייחס לזה, אין לי תגובה לזה, זה לא שווה את המילים שלי ואני לא נכנס לזה בכלל".

אופ"א: "לא חוקרים את המשחק בין שאלקה להפועל ת"א"

אחרי שדיווח בגרמניה גרם ללא מעט שמועות וספקולציות בימים האחרונים על כך שאופ"א פתחה בחקירה על המשחק בין הפועל תל אביב לשאלקה, מתברר שהתאחדות הכדורגל האירופאית כלל לא פתחה בחקירה כזו ושאין לה כוונה לעשות כן.

כזכור, ביום חמישי לירון זרקו בחשד לסחיטה באיומים של דגלאס דה סילבה, מה שגרם גם לגל של שמועות על מכירות משחקים. במה שנראה כקשר ישיר, פחות מיממה לאחר מכן דווח בגרמניה שכשעתיים לפני המשחק בין הקבוצות בגרמניה, נקלטו הימורים חריגים בסך של כ-12 מיליון יורו על כך שהאדומים יפסידו בהפרש של שני שערים ומעלה, מה שייתכן שמצביע על התערבות של גורמים עבריינים אשר השפיעו על מהלך המשחק.

בגרמניה דווח כי אופ"א תפתח בחקירה, אך היום הכחישה מחלקת הדוברות שלה את הדברים מכל וכל: "הידיעות על כך שפתחנו בחקירה על אירועי המשחק בין הפועל לשאלקה אינן נכונות ומקור הדברים הללו לא הגיע מאופ"א. אופ"א עוקבת באופן רציף אחרי כל המשחקים הקשורים בטורנירים של המפעל ולא נרשם שום דבר חריג במשחק זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully