וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון דאוול בדרך החוצה מהפועל ירושלים?

11.1.2011 / 7:14

הרוחות סוערות אחרי ההדחה מהגביע והפורוורד על הכוונת. אכזבה גם מריץ'. הקבוצה תעמוד לדין עקב התפרעות האוהדים

הרוחות בהפועל ירושלים מסרבות להירגע. הקבוצה מהבירה שרושמת עד כה עונה מאכזבת במיוחד, הכוללת הפסדים מביכים בליגה והדחה מוקדמת מאירופה, ראתה ביום ראשון את סיכוייה לזכות בגביע המדינה מתאפסים, אחרי הפסד שערורייתי במלחה לברק נתניה החלשה. בקבוצה מסנים למצוא פתרונות למצב הקיים, והיום נודע כי אחד השחקנים שעלולים לשלם את המחיר הוא דיון דאוול המאכזב. על פי דיווחים, יו"ר הפועל ירושלים דני קליין לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו מהשחקן, אבל המאמן עודד קטש, שהביא אותו עימו מהפועל גלבוע/גליל, מעוניין להשאירו.

למרות האכזבה הרבה הקיימת ממצב הקבוצה, מעמדו של עודד קטש יציב. היו"ר דני קליין והמאמן צפויים להיפגש בימים הקרובים כדי לדון ולנסות ולמצוא פתרונות למשבר אליו נקלעה הקבוצה. במקביל לחוסר שביעות הרצון מיכולתו של דיון דאוול, נשמעת לא מעט ביקורת על משחקו של ג'ייסון ריץ', כשמספר גורמים במועדון אף סבורים כי יש לשחרר את השחקן, אולם גם במקרה זה צפוי קטש להתנגד.

גיא פניני וליאור אליהו יעידו על אירועי מלחה

בתוך כך, החליט אמש היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, להעמיד לדין את הקבוצה, זאת לאחר בחינה נוספת של קלטת המשחק בו אירחה החבורה של קטש את מכבי תל אביב. במהלך המשחק, בו ניצחו הצהובים, תקפו אוהדי ירושלים את גיא פניני וליאור אליהו, שחקני סגנית האלופה, אך הדבר לא צוין בו"ח השופטים, דו"ח המשקיף ודו"ח המשטרה.

תקנון המשמעת מאפשר לקבוצה להגיש תלונה נגד קבוצה יריבה (סעיף 2 ג' לתקנון המשמעת), ואכן ביום ראשון הגישה מכבי תל אביב תלונה נגד הפועל ירושלים. התלונה שהוגשה נתמכת בשני תצהירים זהים החתומים על ידי גיא פניני וליאור אליהו. השניים טענו בתצהירים כי, "במהלך המחצית הראשונה, כאשר קבוצתי הגנה על הסל הסמוך לאותו היציע, אותם אוהדים אשר החזיקו בידם את מקלות התיפוף חבטו בראשי ובגבי, וכן לפחות בשחקן נוסף מקבוצתי. ניגשנו לשולחן המזכירות והצבענו בפני משקיף המשחק, מר מנשה הרמן, על סימני החבטות שנותרו בנו. אנו רואים במעשים אלו אלימות קשה, אשר את סופה מי ישורינו. ניתן לראות זאת בבירור בצפייה בקלטת המשחק".

"יצוין כי עובדות אלה אינן מופיעות כלל ועיקר בדו"ח השופטים, בדו"ח המשקיף ובדו"ח המשטרה", כתב עו"ד קרמר בחוות דעתו, היועץ המשפטי ניזון, לפי תקנון המשמעת, מחומר הראיות המוגש אליו ולכן גם לא מובנת כלל ועיקר טרונייתו של עו"ד שמעון מזרחי. לאחר שבחנתי את התלונה, ולמרות שטרם קיבלתי את הקלטת המצורפת לתלונה, החלטתי להעמיד לדין את קבוצת הפועל ירושלים על פי סעיף 22 לתקנון המשמעת, דהיינו, פגיעה על ידי אוהדים".

לדיון המשמעתי שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוזמנו שחקני מכבי תל אביב גיא פניני וליאור אליהו על מנת להעיד על האירועים שאירעו במהלך המשחק.

עדכון ראשון 18:14 10/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully