וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "מעדיף לקבל את הפועל תל אביב בחצי הגמר"

10.1.2011 / 10:42

פורוורד מכבי ת"א מייחל למפגש עם היריבה הגדולה מהעבר: "זה חלום ילדות, יהיו אמוציות גדולות ואווירה מטורפת"

לאחר הניצחון הגדול על עירוני אשקלון בגביע (75:105), נשארו שחקני מכבי תל אביב דורון פרקינס וג'רמי פארגו ביד אליהו, כדי לצפות ברבע האחרון של הפועל ירושלים מול ברק נתניה. נראה כי השניים הטמיעו קצת מהמכביזם, מכיוון שלא מעט קריאות שמחה בקעו מחדר ההלבשה כשהקבוצה הירושלמית ספגה את ההפסד המביך לנתניה.

לאחר שמכבי תל אביב דילגה בקלילות מול עירוני אשקלון לא מן הנמנע שהגרלת חצי הגמר תפגיש את הצהובים לדרבי פיקנטי מול הפועל תל אביב."זה חלום ילדות שלי לשחק בדרבי של מכבי תל אביב והפועל תל אביב, ואני מאמין שזה יבוא", מודה גיא פניני. "יהיו אמוציות גדולות מאוד אם הפועל תעלה בהגרלה שלנו בחצי הגמר, אם לא השנה, אז בשנה הבאה כשהם יעלו, אבל אני בכל מצב אשמח לקבל אותם, ולמען האמת, אני אפילו מעדיף לקבל אותם".

"יהיה נחמד לקבל דרבי בחצי הגמר, כי הרבה זמן לא היה דרבי ואני חושב שזה יכול לתרום הרבה מאוד לכדורסל שלנו", הוסיף פניני. "תהיה אווירה מטורפת בנוקיה אם זה יקרה, וכל אחד רוצה לשחק במשחקים כאלה שיש מאחוריהם הרבה מאוד מסורת. כל הכבוד להם על שהגיעו למעמד של חצי גמר, זה משהו שחייבים להגיד, נחכה להגרלה ונראה, מי יודע, אולי אם לא בחצי גמר אז נפגוש אותם בגמר, זו גם אופציה".

פניני התייחס לניצחון שהושג אמש מול אשקלון. "באנו ברצינות המרבית למשחק מול אשקלון. ידענו שזה משחק לא קל ואנחנו צריכים להגיע חדים. שיחקנו את הכדורסל שלנו ואני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר, כל זה מעניק לנו הכנה טובה לטופ 16 ביורוליג, כי אנחנו צריכים להגיע לשם בכושר הטוב ביותר", הסביר פניני.

הקפטן הוותיק, דרק שארפ, הרהר תחילה כשנשאל אם הוא מעדיף לפגוש את הפועל תל אביב. "למה לא?", דרבן אותו פניני. "יאללה, אני הולך עם מה שפניני אומר", התרצה הקפטן. "מקווה שהפועל תגיע לכאן למשחק מולנו. ברור שעדיף לפגוש את הפועל תל אביב, יהיה משחק אש אם הם יגיעו לנוקיה, הקהל מחכה למשחקים כאלה. זה יהיה קרב מעניין".

ומה לגבי הניצחון הקליל מול אשקלון? "זה לא משנה כיצד אנחנו מנצחים, שלושים הפרש או פחות - הכי חשוב זה פשוט לנצח. בטח במשחקים כאלה כאשר זה משחק אחד של להיות או לחדול. פחות חשובה תוצאה. אני שמח שניצחנו ועשינו את העבודה שלנו, אנחנו לא מושפעים מהעבר או מקשיים שחווינו במפעל הזה בעבר, ופשוט שמחים על הניצחון ועל ההעפלה לחצי הגמר. לא נבוא יהירים לשום משחק, המוטו שלנו זה להישאר צנועים", סיכם הקפטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully