וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תום אלמדון למבחנים בדוקסה הקפריסאית

10.1.2011 / 22:58

שוערה השלישי של הקבוצה, שמחזיק בדרכון פולני, קיבל את ברכת המועדון וינסה להרשים את ראשי נועלת הטבלה

שוערה השלישי של מכבי חיפה, תום אלמדון צפוי לצאת בימים הקרובם למבחנים בקבוצת דוקסה, נועלת הטבלה בליגה הקפריסאית. השוער, המיוצג על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב, משמש העונה כאחד משני המחליפים של ניר דוידוביץ'. אלמדון קיבל את ברכת המועדון, וגורם בקבוצה אמר: "נעננו לבקשתו של השחקן והוא ייצא למבחנים". אלמדון, 26, לשעבר שוער הנבחרת הצעירה של ישראל הושאל בעונות האחרונות לקבוצות בליגה הלאומית. בקיץ, חזר למכבי חיפה כדי לשמש כמחליפו של אמיר אדרי.

במכבי חיפה היו מאוד שבעי רצון מניצחון הליגה השישי ברציפות של הקבוצה ועוד כזה שהושג אמש (ראשון) נגד יריבה חזקה בדמותה של מכבי פתח תקוה. אגב, זה היה הניצחון הראשון אי פעם של הירוקים על מכבי פתח תקוה באצטדיון רמת גן. הדאגה היחידה אמש נבעה מהפציעה של יניב קטן שהוחלף ונמצא בספק למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שבת. הקפטן אמר אחרי המשחק: "אני צריך מנוחה של כמה ימים, לא נראה שמדובר בפציעה קשה".

מי שנמצא בכושר טוב לאחרונה הוא החלוץ ולדימיר דבאלישווילי ששם מאחוריו את פתיחת העונה הלא משכנעת שלו וכבש אתמול צמד שהתווסף לשער נגד מכבי תל אביב מספר ימים לפני כן. "ניצחנו קבוצה חזקה מאוד והוכחנו שאנחנו ווינרים", אמר החלוץ הגאורגי לאתר הרשמי של מכבי חיפה, "אני חייב לפרגן לעידן ורד. הוא שינה את המשחק". בקבוצה היו מרוצים מאוד מההופעה של ורד, שבישל את השער השני והוא צפוי לפתוח מול באר שבע.

על השילוב עם תומר חמד הוסיף החלוץ: "השילוב שלנו הוא מהמוצלחים שיש. אנחנו מבינים אחד את השני ונהנים לשחק זה לצד זה". כפי שפורסם אמש, לאצטדיון הגיע סקאוט של ויסלה קראקוב הפולנית, הליווי סוכן השחקנים דודו דהאן, כדי לעקוב אחר דבאלישווילי. בחיפה יסכימו לשחרר את הגיאורגי רק אם תתקבל עבורו הצעה מפתה.

בחיפה הביעו שביעות רצון מרביעיית ההגנה. על אריק בנאדו אמרו בקבוצה: "לא להאמין כמה הוא נמרץ בגיל 37. הוא שיחק כאילו עלה מהנוער". טאלב טואטחה נכנס אט אט לנעליו של פיטר מסיללה ואייל משומר, שבקרוב תוגש הצעה רשמית להארכת חוזהו, ממשיך להשתפר העונה.

במועדון צפויים להודיע השבוע שהקשר סיידו יאיא יישאר בקבוצה עד סוף העונה. ייתכן שהקבוצה תחליט לרשום אותו כזר הרביעי שלה עוד השבוע, משום שהחל ממחר (שלישי) ייפתח מועד ההעברות בישראל. דריו פרננדז פנה באמצעות מקורביו לגורם בקבוצה והבהיר שוב כי הוא מעוניין להגיע לכרמל. שחקנים בחיפה אמרו: "שחקן כזה יכול לשדרג את הקישור, אבל גם יאיא מוכשר".

לגבי אנדריי פיליאבסקי, אלישע לוי עדיין מחפש אופציות טובות יותר, למרות שהבלם מרשים מאוד באימונים. אחד המועמדים שהוזכרו להחליפו הוא הברזילאי לואיזאו (לואיס קרלוס ג'וניור) שהוצע לקבוצה. סוכנו של השחקן אישר אמש לוואלה! ספורט: "השחקן מועמד לקבוצה בישראל ואנחנו לא פוסלים שום אופציה, כולל מכבי חיפה". על פי התקשורת הזרה, השחקן מחזיק גם בהצעה מפארמה. ככל הידוע, לואיזאו ששייך לקרוזיירו הברזילאית לא מתכוון להגיע למבחנים, וכפי שקרה בעבר עם איגנסיו קאנוטו, הוא מעוניין לחתום על חוזה לפני שיגיע ארצה.

לפני כשבועיים עלתה אפשרות שחיפה תחתים את חלוץ לאריסה, שמעון אבוחצירא, אבל לוי הודיע כי הוא לא מעוניין כרגע לצרפו משום שהוא מחפש חלוץ בסגנון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully