וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "דרבי בחצי הגמר? אנחנו רוצים את הגביע"

9.1.2011 / 22:07

מאמן מכבי ת"א לא חושב על היריבה האפשרית, והחמיא לשחקניו: "יש שיתוף פעולה מצויין". חג'ג': "לא היינו מפוקסים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

זה אולי לא הפתיע רבים, אבל הערב (ראשון) הבטיחה מכבי תל אביב את מקומה בחצי הגמר, אחרי שדרסה בקלילות את עירוני אשקלון 76:105. ניצחונם של הצהובים אמנם נשמע הגיוני, אבל בערב שהכיל בתוכו לא מעט הפתעות בגביע המדינה, עשו שחקניו של בלאט את העבודה ביעילות, ועתה יכולים האוהדים התל אביבים לקוות למעט מזל מההגרלה, שיספק דרבי תל אביבי לוהט בשלב הבא, אחרי שגם הפועל תל אביב עלתה.

"איך שהגבוהים שלנו משחקים זאת אמנות"

"באנו למשחק בידיעה שכל המטרה היא לעלות לחצי גמר הגביע. אני חושב שבאנו מפוקסים, חדים וטובים ועשינו זאת בדרך הנכונה. אשקלון שיחקו שלושה משחקים השבוע וזה היה יתרון גדול מאוד בשבילנו והחלטנו ללחוץ חזק מאוד מההתחלה ולנצל את העבודה שהם חסרים שחקנים וזה עבד טוב והמשחק הפך להיות טוב". על העודה ששחורציאניטיס מיעט לראות פרקט הערב, אמר המאמן: "סופו נתקל בבעיה של עבירות והוא גם קצת פצוע ולכן לא שותף עד הסיום. רצינו שישחק רבע שעה. הנדריקס, מצ'באן, אליהו ובלו עשו עבודה מצויינת היום, והרוטציה שלנו לאורך כל השנה היתה טובה".

בלאט המשיך ואמר: "אני חושב שכל אחד מוצא את מקומו ולא סובל מהעובדה שלפעמים משחקים קצת יותר או פחות. אני שמח לראות שהשחקנים עוזרים אחד לשני, ושהגבוהים שלנו משחקים יפה ביחד. יש שיתוף פעולה מצויין, וזה חשוב מאוד עבורנו, זו אמנות והם עושים זאת טוב". על העובדה כי קבוצתו עשויה לפגוש את הפועל תל אביב בשלב חצי גמר הגביע, אמר בלאט: "כל הכבוד להפועל שעלו לחצי גמר ואנחנו נראה מה תהיה ההגרלה, נברך על כל קבוצה שתשחק נגדנו. דרבי בחצי הגמר? אנחנו רוצים את הגביע".

ליאור אליהו, שנתן משחק טוב הערב אמר לאחר הניצחון: "אנחנו משחקים פנימה ומנצלים את היתרונות שלנו, ואנחנו עושים את זה טוב מאוד. עברנו את רבע גמר הגביע כמו שצריך. לא חושב שהיה קל, לפחות לא ברבע הראשון, ברבע השני דחפנו מאוד חזק, זה בא בעבודה קשה, עם לחץ טוב וסלים קלים". אליהו הסתכל קדימה אל היורוליג ואמר: "נראה אם הקו הקדמי שלנו יוכל לעשות תוצאות זהות גם באירופה. הקווים הקדמיים באירופה שונים ממה שיש פה בארץ אבל נקווה שנדע לעבור זאת כמו שצריך". על היריבה האפשרית בחצי הגמר אמר הפורוורד: "דרבי בחצי גמר? מה שבא ברוך הבא, אם יהיה נתמודד עם זה כמו שצריך".

מאמן עירוני אשקלון, אריאל בית הלחמי אמר לאחר התבוסה: "אין לי הרבה מה להגיד אחרי המשחק הזה. מכבי עשתה משחק מצוין בצד ההגנתי וזה עזר להם לעשות את הסלים הקלים בצד ההתקפי, היינו קצרים היום בשחקנים אבל כאשר מכבי משחקת בצורה כזו היא בורחת מהר". דרור חג'ג' הוסיף: "מכבי הוציאה אותנו מהמשחק וזה לא היה כוחות. זה מאכזב, לא היינו מפוקסים היום וזו התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully