וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "הדגש אצלנו הוא הקבוצה, לכן ניצחנו"

9.1.2011 / 22:05

מאמן חיפה מרוצה מהניצחון על מכבי פ"ת. קטן: "נראה שלא מדובר בפציעה קשה". סקאוט מקרקוב צפה בדבאלשווילי ופרדה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה עשתה הערב (ראשון) את העבודה שלה כשלא נלחצה מאובדן הפסגה והשיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות, 1:3 על מכבי פתח תקוה במחזור ה-17 בליגת העל. צמד של ולדימיר דבאלישווילי ושער של תומר חמד סידרו לירוקים את הניצחון החשוב, שמשפר את מאזנה ל-40 נקודות, שתיים יותר מהפועל תל אביב השנייה.

הבשורה הפחות טובה שהגיעה לירוקים הערב היא שיניב קטן, שנפצע במהלך המשחק, סובל מדימום בקרסול ומתקשה לדרוך על הרגל. בחיפה ייאלצו לחכות שהנפיחות בקרסול תרד לפני שהשחקן יעבור צילום, אבל כבר עתה מסתמן שקטן בספק למשחק הבא של הירוקים מול הפועל באר שבע. אחרי המשחק אמר קטן: "אני צריך מנוחה של כמה ימים, לא נראה שמדובר בפציעה קשה".

חמד: "כבר אין ביקורת על ההתקפה"

מאמן חיפה אלישע לוי אמר בסיום: "זה שבוע שני ברציפות שאנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה. החצי הראשון היה פחות טוב שלנו, לא שיחקנו בשקט, אבל החצי השני היה ממש טוב, והצגנו כדורגל כמו שאנחנו יודעים ואוהבים. השגנו ניצחון חשוב בחוץ שבוודאי מוסיף לביטחון שלנו. הדגש הוא על קבוצה, וזה לא שינה שקטן נפצע ויצא, כי ורד נכנס והחליף אותו היטב.

"אנחנו כל הזמן נותנים דקות למי שצריך, ואנחנו שמחים לדעת שגם שמות שהם לא נוצצים בסגל שלנו הם שחקנים טובים. אחרי התחלה מאוד מאוד מגומגמת אנחנו רואים שיפור אצל שחקנים, ויש עוד פצועים שצריכים לחזור. נעשה מאמצים גדולים לחזק את הסגל נקודתית, הבאנו שני שחקנים צעירים ולמדנו שהם שחקנים טובים, עכשיו ננסה להביא עוד שחקן אחד ואז נדע את מי להשאיר".

כובש השער השני תומר חמד אמר: "כבר אין ביקורת על ההתקפה שלנו, אבל אני חושב שהשתפרנו בהגנה ובהתקפה ורואים את זה בתוצאות. תמיד טוב להתחזק, אבל אני מתעסק בעצמי וגם אם יבוא חלוץ אני מאמין שאם אני אהיה טוב אני אשחק".

בחיפה הביעו שביעות רצון ממשחק ההגנה של הקבוצה, ובעיקר מאריק בנאדו, ששוב הציג יכולת טובה. גם טאלב טוואטחה ועידן ורד, שבישל את השער השני, זכו למחמאות. במועדון יודיעו בשבוע הקרוב על כך שסיידו יאיא יישאר בקבוצה עד סוף העונה. לגבי אנדריי פיליאבסקי, אלישע לוי עדיין מחפש אופציות טובות יותר למרות שהבלם הצעיר מרשים באימונים. אחד המועמדים שהוזכרו להחליפו הוא הברזילאי לואיזאו שהוצע לקבוצה.

סקאוט של ויסלה קרקוב הפולנית הגיע למשחק לצפות בולדימיר דבאלשווילי ודני פרדה. לגבי דבאלשווילי, שכבש שלושה שערים בשני משחקיו האחרונים, חיפה לא צפויה לשחררו אלא אם תקבל הצעה גבוהה במיוחד. לגבי פרדה, בפתח תקוה ישקלו לשחררו אם יקבלו הצעה מהפולנים.

דוד: "הפסדנו בצדק"

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד נשמע כועס: "המפנה היה כשבן חיים הגיע לאחד על אחד ובעט בצורה שחצנית, אסור לשחק ככה נגד מכבי חיפה, כי אין הרבה מצבים נגדם, וזה לא הקרין טוב על הקבוצה. אחר כך איבדנו את כל הסבלנות. החילופים פגעו בקבוצה, היו לנו את כל השחקנים המהירים מקדימה, איבדנו את כל מרכז המגרש, והפסדנו בצדק. יש לנו קבוצה מאוד מאוד מוכשרת אבל גם מאוד מאוד צעירה. יש לנו הרבה שכר לימוד שאנחנו סופגים, וזה חלק מאופי המשחק והסגנון שלנו".

בן חיים התייחס להחמצה הגדולה שלו לאחר המשחק ואמר: "טל בן חיים שאתם מכירים זה בדיוק טל בן חיים ששיחק היום. קורה שמחמיצים, לא קרה שום דבר. לא זלזלתי, החמצות זה חלק מהמשחק".

אלירן דנין, שלא שותף במשחק למרות שגילה יכולת טובה במשחקים האחרונים, נראה מאוכזב מאוד, והמגן שוחח ארוכות אחרי השמחק עם היו"ר שינו זוארץ שעודד אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully