וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מעריכים: מלמיליאן עשוי להתפטר

9.1.2011 / 14:30

מאמן בית”ר מאוכזב מההתנהלות ומהאווירה בקבוצה. במועדון לא יופתעו אם המשחק נגד מכבי ת”א יהיה האחרון שלו

אם לא די בחשיבות המשחק מחר נגד מכבי תל אביב (שני, 20:45, ערוץ 1 ו-511 HD), בבית"ר ירושלים ממשיכים לעסוק בהרבה דברים שלא נוגעים למשחק, למשל עתידו של אורי מלמיליאן בקבוצה. בתקופה האחרונה נראה שהמאמן וההנהלה מתקשים להגיע להסכמה בכל הנוגע לחיזוק והוא משדר לסובבים אותו כי לאחר המשחק מחר מול מכבי תל אביב הוא עשוי להתפטר מתפקידו. מלמיליאן מתקשה לקבל את העובדה שלא מעט שחקנים עזבו את הקבוצה ולפרקים נראה כי הוא מחפש את דרך המילוט החוצה מהמועדון.

יש לציין כי בבית"ר לא אהבו את התנהלותו של מלמיליאן אתמול מול דריו פרננדז, הן מבחינה מוסרית והן מבחינה משפטית, ומעבר לכך ישנה ביקורת על דרך התנהלותו נוכח ההחלטה של היו"ר איציק קורנפייין לא למהר להחתים שחקנים חדשים. ההערכות הן כי במידה והמאמן יחליט לעזוב, במועדון לא יתנגדו.

שיחת היום בקבוצה הייתה שוב ההתנהגות של מלמיליאן כלפי דריו פרננדז אתמול (קישור בתחתית העמוד), כשאחד השחקנים אמר: "זאת נקודת האל חזור. אורי לא יכול להתנהג ככה כי זה קודם כל בן אדם ואחרי זה שחקן. זה לא עושה טוב לאף אחד. בלי קשר - אנחנו נכנסים לבעיה גדולה. הרבה מאוד שחקנים טובים עוזבים ואנחנו עם סגל קצר וללא שחקנים משמעותיים שיכולים להוביל. כל שחקן יגיד שסרג' איילי בכושר טוב יותר מיבואה וזאת הייתה טעות לשחרר אותו כי פציעה או שתיים ויהיה גם חור בהתקפה. אבל גם סרג' לא יכול לראות את אורי יותר וגם אם היו רוצים, אי אפשר היה להשאיר אותו".

"למכבי יהיה קשה להבקיע נגדנו"

מעבר לצרות שנוגעות למאמן וליחסיו עם השחקנים וההנהלה, בבית"ר קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק מחר. באימון המסכם מלמיליאן שב ותירגל הרכב של שלושה קשרים אחוריים עם עידן טל, משה מישאלוב ודן איינבנדר, כאשר אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן הוצבו באגפים ובחוד ההתקפה שובצו לסירוגין חן עזריאל וסמואל יבואה.

בחלק האחרון של האימון עבר מלמיליאן למערך של שני קשרים אחוריים כאשר עידן טל ירד לספסל וחן עזריאל שיחק יחד עם יבואה בחוד ההתקפה, ועד למשחק מחר יחליט המאמן על ההרכב שיפתח. אלי דסה, שסיים טירונות, הגיע היום לבסיס תל השומר לצורך הצבה ולא הגיע לאימון, אך צפוי להגיע מחר למשחק ולפתוח בהרכב. דריו פרננדז לא הגיע לאימון לבקשת המועדון ואמור לקבל אסמכתא רשמית לכך מהיו"ר איציק קורנפיין לפיה הוא משוחרר מאימונים עד שיעזוב.

"אסור שיקרה מה שקרה נגד נתניה, שהיו מרחקים וההתקפה לא ירדה לאחור", אמר מלמיליאן לשחקנים, "חייבים לצופף את האמצע ולסגור אותם נכון אחרת נהיה בצרות. מה שקרה אתמול עם פרננדז לא היה צריך לקרות אבל זה לא עניין שלכם ואתם לא צריכים להתעסק בזה. מכבי יבואו ללחוץ בכל פינה במגרש ואתם תצטרכו לעזור אחד לשני ולסגור בכל מקום ולתת 200% מעצמכם".

קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, התייחס היום ליריבה ולשבוע שעבר עליה בצל פיטוריו של אבי נמני, ואמר: "עם כל הכבוד למה שקורה אצלם, גם לנו לא חסרות צרות. אנחנו חושבים רק על עצמנו, הצרות של מכבי לא מעניינות אותנו. מכבי טובה יותר בבית ויש לה שחקנים יותר איכותיים, אבל אנחנו אוהבים לשחק נגד קבוצות פייבוריטיות ואני בטוח שמחר נראה את בית"ר הלוחמת".

על המצב של הקבוצה מהבירה, שממשיכה להתמקם בחלק התחתון של הטבלה, אמר הקשר: "כמו שאורי אמר באסיפה, המשחק הזה הוא פרשת דרכים בשבילנו. אם ננצח את מכבי זה ייתן לנו בטחון והרבה מאוד כוח להמשך הדרך. מבחינתי תוצאה טובה תהיה ניצחון. אנחנו רוצים להסתכל למעלה, אבל במקביל כל הזמן נזהרים ממה שקורה למטה".

שחקן אחר בקבוצה הוסיף: "למכבי יהיה קשה מאוד להבקיע מולנו. הם עובדים על הנעת כדור ומשחק מסודר ואנחנו נצופף ונלחיץ אותם במתפרצות. אם נעבור את המחצית הראשונה בשלום, יהיה טוב. אנחנו עולים כמו נגד הפועל תל אביב בבלומפילד אבל חשוב לזכור שהפועל באו נפוחים ומכבי באים לשחק על הלחם שלהם ומה גם ששם אלברז עשה עבודה גדולה והיום הוא לא איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully