וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין קיבל זימון למבחנים בדאלאס

9.1.2011 / 13:58

החלוץ הביא את הדברים לידיעת ראשי המועדון. אסולין מאשר: "אולי אצא להתרשמות ב-MLS". יחיאל צגאי סיכם

חלוץ הפועל באר שבע, ליאור אסולין, קיבל זימון למבחנים מקבוצת FC דאלאס מליגת ה-MLS (הגיעה למשחק הגמר בעונה החולפת). השחקן הביא את הדברים לידיעת גורמים במועדון הדרומי ואם ייצא למבחנים זה יהיה לקראת חודש פברואר. כרגע לא ברור האם הפועל באר שבע תסכים לשחרר את החלוץ שחתום עד סוף העונה בקבוצה והציג את הזימון החתום על ידי דירקטור הקבוצה האמריקאית ובקשה מצורפת מטעם סוכן השחקנים דן ברנט. "קיבלתי הצעה מדאלאס ואני שוקל אותה", אישר אסולין את הידיעה. "אני עדיין לא יודע מה יהיה, באר שבע זה לא מועדון שעוזבים בקלות והדברים לא תלויים רק בי. אולי אצא להתרשם מהמועדון ואז אחליט".

הקשר יחיאל צגאי סיכם את התנאים הכספיים לעונה וחצי בקבוצה, וצפוי לחתום לאחר פגישה שתיערך מחר עם סוכנו, מיכאל ראובן. גורם במועדון אמר: "כל הפרטים הכספיים סגורים, נותר רק לסגור את אורך החוזה". הקשר החל את דרכו בבית"ר באר שבע בעונת 2001/2, כשבהמשך נדד למ.ס אשדוד, הפועל באר שבע, הכח עמידר רמת גן, מכבי נתניה, בני סכנין והפועל אשקלון, עד שהגיע לתחנה האחרונה שלו בקפריסין.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, הקבוצה מעוניינת בשמעון אבוחצירא, אבל במועדון טוענים כי עלויות החלוץ אינן ריאליות. למרות זאת, אמש נמצא אולי פתרון לעניין זה, כאשר לראשי המועדון נודע כי השחקן עשוי לקבל את שכרו עד תום העונה מהקבוצה היוונית, מה שיסלול את דרכו לבירת הנגב. גם הפועל פתח תקוה מעוניינת להשיב את אבוחצירא אליה. בינתיים הוחלט להקפיא את נושא צירופו של החלוץ הבולגרי צבטאן גנקוב.

במועדון מאמינים שמאור מליקסון לא יעבור לוויסלה קרקוב, ששלחה אמש שוב נציג כדי לצפות בו. נציג הקבוצה הפולנית הגיע בליווי סוכנו של השחקן, דודו דהאן. הקבוצה כבר הציעה בעבר כחצי מיליון יורו תמורתו. מליקסון אמר בתגובה: "אני לא מתעסק בזה, כרגע רק הפועל באר שבע מעניינת אותי". כזכור, לאחרונה חשדו בקבוצה כי השחקן מנסה ליצור לחץ על המערכת לשדרג את שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully