וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הלחימה והמשמעת הביאו את הניצחון על סכנין"

הדס גרינברג

9.1.2011 / 13:32

מאמן מכבי נתניה הסביר מה גורם לשינוי החיובי בקבוצה. שחקן: "גם אם ננצח בלי לתת הצגות יפות - לא קרה כלום"

אם במכבי נתניה הבליעו חיוך אחרי התיקו המאופס עם בית"ר ירושלים במחזור הקודם, הרי שאחרי הניצחון אמש (שבת) על בני סכנין (0:1) בקופסה הרשו לעצמם להפגין אושר ושמחה. שלוש הנקודות הרחיקו את נתניה מהתחתית, ושחררו לחץ במועדון.

הבוקר אמר אחד משחקני הקבוצה, "כל מה שמעניין אותנו זה להתרחק מהתחתית, אז גם אם ננצח בלי לתת הצגות יפות - לא קרה כלום. העיקר שנברח מהלחץ שיש למטה". באשר למשחק הוסיף השחקן: "במחצית הראשונה היינו טובים יותר ומאיר כהן מנע מאיתנו להגדיל את התוצאה, אבל בהמשך נחלשנו ואנחנו ללא ספק צריכים לשפר את המשחק שלנו".

מאמן הקבוצה ראובן עטר לקח גם הוא את הצדדים החיוביים מהמשחק ואמר: "הכי חשוב שהלחימה והמשמעת של השחקנים הביאה ניצחון. במחצית הראשונה שלטנו ואני מרוצה שבארבעת המחזורים האחרונים יש לנו שני ניצחונות, תיקו והפסד".

מי שזכה למחמאות רבות הוא הקשר ניר נחום, שהציג יכולת טובה ואף כבש את שער הניצחון, יום למחרת הולדת בנו. נחום, שחזר אתמול להרכב לאחר תקופה ארוכה, שולב כמחליף וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם במשחק הקרוב. גם השוער קרלוס אריאס זכה למחמאות לאחר שהצטיין בשורות נתניה, כשעצר במחצית השנייה מספר מצבים מסוכנים של סכנין. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully