וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן: "אני אסיר תודה שיש לי שחקנים כאלה"

9.1.2011 / 12:49

מאמן הג'טס מרגיש חייב לשחקני ההתקפה: "מסיר בפניהם את הכובע". טרופאנט מסיאטל: "אף אחד לא נתן לנו צ'אנס"

ניו יורק ג'טס ניצחה הבוקר (ראשון) את אינדיאנפוליס 16:17, ותפגוש בסוף השבוע הקרוב את ניו אינגלנד פטריוטס. המאמן רקס ריאן לא ממש חושב על היריבה הבאה כרגע. "אני חייב להסיר את הכובע בפני שחקני ההתקפה, זה היה בלתי ייאמן מה שהם עשו", התייחס המאמן לדרייב האחרון שהוביל לשער שדה מנצח, "גם בהגנה, ידענו שאי אפשר לעצור את מאנינג לחלוטין אבל החזקנו מעמד. הוא שחקן יוצא מהכלל ועשינו מאמץ הרואי נגדו".

מאנינג עצמו לא היה מרוצה, כמובן, מהמחמאות שהורעפו עליו מצד מאמן הג'טס. "כל מה שאני יכול לחשוב עליו הוא כמה מאכזב ההפסד הזה", אמר, "כל פעם שאתה מפסיד בשער שדה באמת כואבת". הייתה לו גם ביקורת על עצמו ואולי על ניהול המשחק של הקבוצה בדקות האחרונות: "היינו צריכים להשיג עוד דאון ראשון כדי להוריד את השעון עד הסוף ולא הצלחנו".

סיאטל הדהימה את ניו אורלינס עם ניצחון 36:41, והסיהוקס כמובן התפנו לסגור חשבון עם אלה שלא הביעו תמיכה בהם. "אנשים יגידו שניצחנו כי הסיינטס לא היו טובים", אמר התופס מייק ויליאמס, "אז יגידו, זה לא משנה כי אנחנו בכיוון הנכון". מרכוס טרופאנט המשיך: "אף אחד לא נתן לנו צ'אנס, וברור שזה היה לנו בראש. באנו לשחק פוטבול כאן".

בניו אורלינס היה המצב שונה, כמובן. "לא כיף לנו כרגע", אמר מגן הפינה ג'בארי גריר. המאמן שון פייטון סיכם: "האכזבה גדולה והיא מתחילה בצוות האימון וממשיכה לשחקנים. מאכזב מאוד לסיים את העונה כבר אחרי משחק ראשון בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully