וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: דה סילבה יוכל להמריא לאוסטריה ביום שני

הבלם יבקש להקדים את עדותו בפרשת הסחיטה, ויספק ערבים לכך שיחזור לשתף פעולה בחקירה. כתב אישום יוגש נגד זרקו

מעצרו של שחקן העבר לירון זרקו הוארך הבוקר (ראשון) ביממה נוספת, זאת עקב החשדות שעלו נגדו שלכאורה קושרות אותו לניסיון של סחיטה באיומים של הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה. בכוונת הפרקליטות להגיש נגד זרקו כתב אישום בעבירה של סחיטה באיומים. זרקו עצור מאז השבוע שעבר, לאחר שבלשי המשטרה תפסו אותו ואת אביו כשאלו מגיעים לביתו של דה סילבה. בלם הפועל תל אביב לשעבר שכר מאבטחים שישמרו עליו, ובמשטרה שיערו שיש לעובדה זאת קשר לזרקו ולסכסוך בין השחקנים.

לאחר הגשת כתב האישום מחר, צפוי דה סילבה להגיש בקשה למסירת עדות מוקדמת, בתקווה שיספיק למסור את עדותו כבר השבוע. במידה ועדותו תיקבע לשבוע הבא, יוכל דה סילבה להמריא כבר ביום שני לאוסטריה ולהצטרף לקבוצתו החדשה, רד בול זלצבורג, לאחר שיחתים כמה ערבים שיתחייבו על כך שהוא יסכים לחזור לארץ למסור את העדות.

יש לציין כי הקבוצה האוסטרית גיבתה את דה סילבה, עם זאת נציגיה ביררו פרטים לגבי חקירת הפרשה וכן לגבי החשדות שעלו בקשר להטיית משחקים.

בתוך כך, העביר היום עורך דינו של דה סילבה, אבי חימי, בקשה לצו איסור פרסום. "פרטי ותוכן הסחיטה אשר הופעלה כנגד המבקש, על פי החשד, עוסקים בעניינים בעלי אופי 'פרטי' ביסודם ובפרסומם אין כל אינטרס ציבורי", אמר עוד"חימי, "המבקש, כאמור, הנו שחקן כדורגל מפורסם, וגם אם אינו דמות 'ציבורית', הרי אינו בעל מעמד ציבורי והשפעתו על הציבור אינה רבה, ולא ניתן להצביע על כל אינטרס ציבורי בפרטים אשר את פרסומם המבקש עותר לאסור, בפרט כאשר מדובר במבקש אשר עתיד לעזוב את הארץ ולהתגורר בחו"ל".

אביו של לירון זרקו, שלמה, התראיין הבוקר לגלי צה"ל וכפר בהאשמות: "לירון ביקש ממני שאתלווה אליו ואגיע איתו לביתו של דגלאס דה סילבה. דגלאס תמיד היה בסדר איתי, הוא היה קורא לי 'אבא'. לירון ודגלאס דיברו בידידות, אני הייתי בצד ולא שמעתי את השיחה ביניהם".

כשנשאל לגבי החוב, ענה זרקו האב: "זה משהו אישי ביניהם, אני לא יודע על זה דבר. אבל לא מדובר ב-400 אלף דולר אלא רק ב-20 אלף דולר. לא שאלתי את לירון למה דגלאס חייב לו את הכסף". על השאלה מדוע שכר דה סילבה מאבטחים שישמרו עליו ענה: "אני לא יודע למה הוא עשה זאת".

לאחר מכן נדרש שלמה זרקו לענות לגבי החשדות החמורים העולים לגבי הטיית משחקים שקשורה אולי גם לתקופה של בנו בהפועל כפר סבא, בה שיחק עם דה סילבה. "לדברי לירון, באותה תקופה הקבוצה הפסיקה לשחק כי היא לא האמינה במערכת. הפרסומים על הטיות אין להם שחר. הבן שלי לא מעורב בהימורים והוא לעולם לא היטה משחק או התבקש לכך".

* עוד בהפועל תל אביב: הקבוצה הודיעה שאלי גוטמן, שעדיין סובל מכאבי גב, ייעדר משני האימונים הקרובים.

עדכון ראשון: 12:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully