וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו: אלי כהן לא ייתן לבנימין לצאת לאוקראינה

הדס גרינברג

9.1.2011 / 19:12

המאמן לא מוכן שהקשר יחמיץ משחק ליגה, והוא יצטרך להמתין עד תום העונה. ראדי הקדיש את הניצחון לדודו שהלך לעולמו

מאמן הפועל עכו אלי כהן לא צפוי לאפשר לקשר הקבוצה בן בנימין לצאת להיבחן במדי זאריה לוגנסק האוקראינית. כהן אמר היום (ראשון) לרדיו "קול רגע": "בן הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה, אבל הבנתי שההתרשמות הזאת תגרום לו להחמיץ משחק ליגה אחד, ולכן הוא יצטרך לחכות להזדמנות אחרת".

לבנימין לא תהיה הזדמנות אחרת לצאת להיבחן, כיוון שמחנה האימונים של האוקראינים, שמתקיים בטורקיה, יתחיל ב-16 בינואר ויסתיים ב-23 בינואר. כזכור, ההצעה של האוקראינים עבור השחקן עומדת על 250 אלף דולר, ומאחר שחוזהו של בנימין מסתיים בתום העונה, לעכו לא תהיה עוד אפשרות להרוויח עליו.

ראדי: "הניצחון מוקדש לדוד שלי"

אחרי שכל השבוע סערו הרוחות בהפועל עכו, אין ספק שהניצחון אתמול (שבת) 0:3 על הפועל פתח תקוה נתן את החותמת הסופית כי הקבוצה חזרה לעצמה. כבר במחצית הראשונה גמרה עכו את המשחק עם שלישיה לרשת של הכחולים, כשבמחצית השנייה, עם התגברות הגשם, היה קשה לשחקנים לפתח את המשחק הקצבי שאפיין אותם בחצי הראשון.

מהראן ראדי, שכבש צמד, זכה לחיבוקים של כולם לא רק בזכות שמחת הניצחון, אלא כי כולם בקבוצה ידעו את משמעות צמד השערים עבורו. ביום שישי לפנות בוקר דודו של ראדי, שהיה אחד מהאנשים הקרובים אליו ביותר ועזר לו לאורך כל הקריירה, הלך לעולמו. ראדי החליט לנצח את המשחק הזה עבורו, כך עשה, והבוקר אמר לוואלה! ספורט: "הניצחון הזה מוקדש לדוד שלי, זה היה משחק חשוב מאוד עבורי ואני יודע שהצמד שנתתי היה רק בזכותו. ליוויתי אותו ליד מיטתו ימים ולילות, ורגעים לפני שהוא הלך לעולמו נפרדתי ממנו, והוא אמר לי שאני אכבוש. אני מקווה שהוא ראה את זה ושמח כמו ששמח כשהיה בחיים. יהיה זכרו ברוך".

בפן המקצועי, במועדון מרוצים מאוד משלוש הנקודות שהגיעו הרבה בזכות ראדי ורועי דיין, שכבשו. בנוסף, בעכו היו מרוצים גם מהשוער דודו גורש, שהציג משחק טוב ועצר את חלוץ הפועל פתח תקוה אוהד קדוסי. שחקנים בקבוצה התייחסו להתנהלותו של איברהים עבדול ראזאק רגעים אחרי שנקרא להיכנס כמחליף: "הוא בא באיטיות, התלבש באיטיות, והוא עושה הכל כדי להראות שכלום לא מעניין אותו. זה המשך להתנהגות שהייתה לו לפני התקרית עם אלי כהן. כנראה קשה לו לקבל את זה שהוא בספסל". היום שחקני הקבוצה זכו לחופש, ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב שיערך ביום שני הבא.

עדכון ראשון: 12:12
עדכון אחרון: 19:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully