וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חמו: "הניצחון הזה שחרר הרבה לחץ"

הדס גרינברג

9.1.2011 / 11:45

קשר עירוני קרית שמונה אופטימי אחרי ה-0:3 על אשדוד: "היה חשוב לעצור את התקופה הלא טובה, נקווה להמשכיות"

בעירוני קרית שמונה שמחו אמש (שבת) על ה-0:3 נגד אשדוד. אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים, היו שחקנים בקבוצה שהגדירו את הניצחון הזה כלידת עכוז. בהיעדרם של החלוצים אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה, החליט רן בן שמעון לתת אתמול הזדמנות למי שהצטיינו במשחק גביע הטוטו האחרון, החלוצים הצעירים שלומי אביסדריס ותומר סוויסה, והשניים החזירו לו בגדול. סוויסה, שכבש את שערו הראשון מאז חזר מפציעה ארוכה, הציג יכולת טובה, ואביסדריס, גיבור העפלת הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו, הרבה לאיים על שער אשדוד.

קשר הקבוצה אופיר חמו, שכבש את השער השלישי לרשת האשדודים, התייחס לצמד החלוצים הצעיר ואמר לוואלה! ספורט: "שמח בשביל תומר, שאחרי שהחלים מפציעה הוא חזר לעצמו וכבש. שלומי שחקן צעיר ומוכשר ואני מאוד שמח בשבילו שכבש את הגול המכריע בגביע הטוטו. הם שחקנים צעירים ומוכשרים שעוד יתרמו לנו הרבה".

"תמיד כיף לחזור לנצח, במיוחד אחרי חמישה משחקים שלא עשינו את זה", התייחס חמו למשחק עצמו. "היינו חייבים את זה לעצמנו, למועדון ולקהל, ובמיוחד במשחק בית. אני שמח שהפעם השכלנו להבקיע. בחמשת המשחקים שלא ניצחנו היריבות לא היו טובות מאיתנו, תמיד שיחקנו כדורגל חיובי ואנחנו מקויים ומייחלים להמשכיות".

"הניצחון הזה שחרר הרבה לחץ", הוסיף חמו, והתייחס לניצחון שקירב אות לצמרת הגבוהה. "פתחנו טוב את העונה ואז הגיעו חמשת המשחקים האלה שלא ניצחנו בהם, והצטבר לחץ שאתמול השתחרר. אני בטוח שהוא יתן לכולם גם ביטחון להמשך, זה לא עוד ניצחון. היה חשוב מאוד לנצח ולעצור את התקופה הלא טובה מבחינת צבירת נקודות, עבדנו קשה, רצנו וזה הצליח".

על שערו השני העונה, אותו כבש אתמול בשניות הסיום, אמר חמו: "תמיד כיף לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח, זה לא משנה לי אם כמחליף או כשחקן שפותח - הכי חשוב שחזרנו לנצח". מי שעוד זכה אתמול למחמאות רבות הוא הקשר עדי אלישע, שאחרי שפתח ברוב המשחקים האחרונים, עלה כמחליף ושוב נתן סיבה טובה לרן בן שמעון להחזירו ל-11, כשכבש את השער השני במשחק.

גם המגינים אלעד גבאי ואורי שטרית זכו אתמול למחמאות על משחקם, וכן גם ברק בדש, שאומנם לא כבש אבל הציג יכולת טובה, הרבה לחלק כדורים ולעזור לקבוצתו לאיים על שערה של אשדוד.במועדון ינסו להאיץ השבוע את נושא חיזוק הסגל, ובינתיים שחקני הקבוצה זכו ליומיים מנוחה מהמאמן רן בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully