וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לוחץ להביא את אבוחצירא וסטיבן כהן

9.1.2011 / 10:43

המאמן קיים שיחה לילית עם דני לוי ותומר סיני, פגישה נקבעה בנושא הרכש. במועדון לא פוסלים עסקת חליפין תמורת אסוס

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, צפוי להיפגש במהלך היום (ראשון) עם בכירי המועדון בנושא הרכש, זאת לאחר שיחה לילית שנערכה בעניין עם תומר סיני ודני לוי, בה ביקש המאמן שוב לחזק את הקבוצה לאלתר. ההתבטאויות של שחקני הקבוצה אמש ("אם במועדון לא יתעוררו, נתפרק ונרד ליגה"), יחד עם הרמז העבה ששלח המאמן בחדר ההלבשה ("קיבלנו מכות עם ביטון וויסה, אי אפשר ככה"), יצרו לחץ גדול על המערכת ונראה כי סיני, לוי וגל חצור יסכימו בסופו של דבר להגדיל מעט את התקציב ולהשקיע בקבוצה. יחד עם זאת, המאמן מתכוון לשחרר מספר שחקנים מהסגל הרחב שלו. מדובר בעיקר על שחקנים מושאלים צעירים.

מעבר לשמעון אבוחצירא, שנושא הגעתו לקבוצה נמצא בטיפולו של סיני, במועדון העלו שוב את שמו של סטיבן כהן מבית"ר ירושלים, שמועמדותו עלתה לפני מספר שבועות, במקביל לגישושים סביב החלוץ שי חדד. כפי שפורסם אמש, המאמן ינסה להביא את עידן שדה או עידן ציון מאשדוד, זאת לאחר שהפועל ראשון לציון סירבה לעסקת חליפין במסגרתה יעבור דייויד גומז לפתח תקוה תמורת עידו אקסברד. ההערכה היא ששניים מתוך רשימת השמות הללו יגיע לפתח תקוה. לאחרונה, אגב, הוצע חלוץ הפועל אשקלון עוסמן בשירו שכבר שיחק בקבוצה ומרוויח סכומים נמוכים מאוד, אבל הוא לא נמצא בתכניות של נעים.

אגב, קצב צבירת הנקודות של נעים בקבוצה עומד על כ-33 אחוזי הצלחה, 11 נקודות מתוך 11 משחקים, גבולי מאוד ביחס לקבוצה שרוצה להישאר בליגה. אחוז ההצלחה הכללי העונה עומד על 25 אחוז בלבד, כשבעונה שעברה שבה הקבוצה נשארה בליגה ברגע האחרון, היו אחוזי ההצלחה גבוהים יותר (36 אחוז).

בקבוצה כעסו אמש על ג'ונתן אסוס שביקש לצאת במחצית, למרות ההערכה המוקדמת שיוכל להמשיך לשחק, אבל בדיקה נוספת קבעה כי השחקן אכן סובל ממתיחה. יחד עם זאת, לא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר, אם יציעו לקבוצה עסקת חליפין.

החל מסוף השבוע נשמעו שוב קולות של שחקנים בקבוצה הקוראים למאיר שמיר לחזור לקבוצה, אך הבעלים לשעבר שלאחרונה ניסו מקורבים אליו לשכנעו לחזור לקבוצה, עדיין מסרב לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully