וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "אשאר בהפועל ת"א לפחות עד הקיץ"

הקשר הבטיח שהוא אדום עד סוף העונה. צרות מחוץ למגרש? "לא מרגישים את הבלגן". גוטמן יחמיץ שני אימונים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כנראה שהפועל תל אביב עוברת כעת את אחת התקופות הסוערות ביותר בתולדות המועדון, לפחות בכל הקשור לדברים מחוץ למגרש. אלא ששחקני הדאבליסטית הוכיחו אמש (שבת) שוב כי הדברים לא משפיעים עליהם כלל כשזה מגיע לחלק המקצועי, לאחר שניצחו במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל 0:2 את הפועל אשקלון בחוץ.

"אנחנו, באופן אישי, לא מרגישים את הבלגן בהנהלה", אמר בסיום משחק הניצחון, הקשר גילי ורמוט. "גם אנחנו ניזונים מהתקשורת ואם אנחנו רוצים אנחנו פותחים עיתון או אינטרנט כדי להתעדכן. זה לא משפיע עלינו, אנחנו לא מרגישים את זה במתחם האימונים וזה לא מגיע לדשא וטפו-טפו אנחנו מנצחים".

הקשר האדום התייחס למעבר מאירופה למגרשים כמו באשקלון וכן לעתידו בקבוצה: "לא קל לעבור מאצטדיונים מפוארים של 50 אלף מקומות למגרש כמו באשקלון והאווירה כל כך שונה, אבל בגלל זה יש לנו מאמן שהוא גם פסיכולוג ועושה הכל על מנת להכין אותנו כדי שנבוא מה שיותר מוכנים מנטאלית לשינויים האלה". על עצמו הוסיף ורמוט: "איתי לא יקרה כלום בינואר, אני נשאר בהפועל עד הקיץ".

בסוף דבריו ורמוט ניסה להרגיע בעניין פרשת דגלאס דה סילבה-לירון זרקו, ואמר: "אני לא רוצה להתייחס לכל הדברים האלה כי הכל עדיין בגדר שמועות. דגלאס הוא ספורטאי וכמו כל שחקן של הפועל נתן הכל על המגרש".

* הקבוצה הודיעה שאלי גוטמן, שעדיין סובל מכאבי גב, ייעדר משני האימונים הקרובים.

סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב חוגג עם גילי ורמוט. קובי אליהו
נשאר בהפועל לפחות עד הקיץ. גילי ורמוט חוגג עם סלים טועמה/קובי אליהו

רד בול זלצבורג ביררה פרטים על חקירת דה סילבה

חרושת השמועות על כך שאופ"א החליטה לחקור את משחקה של הפועל בגרמניה מול שאלקה (3:1) בסיבוב הראשון במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, לא פסחה גם על האדומים. שיחת היום במועדון הייתה על המשחק המדובר. הסיבה לחקירה הוא ליין ההימורים הגדול מאוד בצורה משמעותית ומוערך בכ-12 מיליון דולר כשעתיים לפני המשחק של הפועל בגרמניה, כאשר ההימור היה על כך שהאדומים יפסידו בהפרש של שני שערים ומעלה, כפי שקרה לבסוף בפועל.

בהפועל הופתעו מאוד מהפרסומים, כאשר נכון לרגע זה אף גורם באופ"א לא פנה לאנשי הקבוצה בבקשה לחקור את האירועים במשחק. עם זאת, במועדון כבר היו אלה שסימנו לפחות שני שחקנים המעורבים בפרשה וקשרו קשר לחקירת דה סילבה, בה דובר בין היתר על האפשרות, לכאורה, שהבלם היה מעורב במכירת משחקים בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב.

בהפועל עדיין מאמינים כי גל השמועות והחקירות יסתיים ללא כלום, וכן מקווים שעסקת מכירת דה סילבה לרד בול זלצבורג לא תיפגע משום שלפי מה שמבינים בקבוצה דה סילבה אמור לעבור הליך משפטי קצר בו יעיד נגד זרקו בחשד שהאחרון איים לסחוט אותו. בכך אמור לסיים הבלם את ההליך ואז לטוס לגרמניה. אגב, הקבוצה האוסטרית פנתה להפועל והחלה לברר פרטים על החקירה, אולם בשלב זה לא עלתה האפשרות לבטל את העסקה. דה סילבה צפוי להישאר בארץ עד שיוחזר לו דרכונו, זה יקרה רק אחרי שיעיד.

האוהדים דורשים מהראל לסיים את ההתקשרות עם טביב

אלא שהצרות של הפועל מחוץ למגרש לא נגמרות בזאת. גם הסכסכוך בין צמד הבעלים מעיב על המועדון, כאשר גם אוהדי הקבוצה נדרשו לסוגיה. הקהל האדום פנה אמש למוני הראל בבקשה להתחיל את הליך ה"במבי" מה שיותר מהר במטרה לסיים את האנדרלמוסיה המתרחשת בקבוצה בעקבות הנתק הקיים בין הראל לבעלים השני, אלי טביב. האחרון אמור לשוב לישראל בעוד פחות משבועיים, ואז יחלו שני הצדדים במגעים לסיום השותפות.

טביב, שהתארח אמש באולפן "שער השבת" בערוץ הספורט, התייחס למחלוקת עם הראל ואמר: "כשהוא לא עומד בהסכמים אין לי מה להגיד לו. האוהדים יכולים להיות רגועים שיש לנו קבוצה חזקה, שנמצא בלם שיחזק אותנו גם נביא אותו".

ברקע הדברים הללו, בהפועל עדיין מחפשים מגן ימני במקומו של דני בונדר, ועד שלא יימצא אחד כזה בונדר לא ישוחרר לרוסיה. אגב, בעיתון "ספורט אקספרס" הרוסי הופיע היום דיווח לפיו קיריליה סובייטוב החליטה לרדת מהשחקן. בקבוצה עדיין מחפשים בלם זר שיאייש את החלל הגדול שהותיר דה סילבה עם לכתו ובהנהלה מחכים לתשובה של גוטמן כדי שיבהיר מיהו המועמד המועדף עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully