וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חילול קודש

9.1.2011 / 4:25

סיאטל ניצלה חולשה מדהימה של הגנת ניו אורלינס והדיחה את הסיינטס מהפלייאוף עם 36:41. 16:17 לג'טס באינדיאנפוליס

סיאטל - ניו אורלינס 36:41

הם סיימו את העונה במאזן שלילי? אלופת ה-NFL באה אליהם הביתה? סיאטל הוכיחה שוב שבפלייאוף אין סנטימנטים. הסיהוקס ניצחו הלילה (בין שבת לראשון) את ניו אורלינס 36:41 אחרי שוטאאוט אכזרי שבסיומו אמרו הסיינטס שלום לתואר בו זכו בעונה שעברה ונשארו בלי ניצחון חוץ אי פעם בינואר.

מאט האסלבק היה בסימן שאלה גדול עד יום שישי, אז הכריז המאמן פיט קרול כי ישחק. הקוורטרבק של סיאטל נעצר בפתיחה על ידי הגנת הסיינטס, שחטפה אותו בדרך ליתרון 0:10, אולם בהמשך התעשת וחגג על הקו האחורי העגום של ניו אורלינס. האסלבק סיים את המשחק עם 272 יארד ב-22 מ-35, ארבעה טאצ'דאונים ואיבוד אחד. ג'ון קרלסון, הטייט אנד שלו, היה הנהנה העיקרי עם 17 יארד בסך הכל אבל גם שני טאצ'דאונים, ברנדון סטוקלי הוותיק קלט 73 יארד וטאצ'דאון, כשעל הקרקע חוגג מרשואן לינץ' עם 131 יארד וגיחה לאנדזון במהלך הגדול של המשחק.

הסיינטס גילו בפתיחה עליונות ועלו פעמיים ליתרון בן עשר נקודות - 0:10 ו-7:17, אבל ההגנה שלהם הייתה קלה מדי. דארן שארפר ורומן הארפר לא הצליחו לכסות מאחור את המסירות של האסלבק, שמצא את התופסים שלו בכל הזדמנות והוריד את הסיהוקס להפסקה ביתרון 20:24. ברבע השלישי הגדילו הסיהוקס ל-20:34 לאחר טאצ'דאון של מייק ויליאמס ושער שדה של אולינדו מארה, אבל הסיינטס גילחו ל-30:34 כשלמשחק נותרו תשע דקות.

הפעולה הגדולה הגיעה 3:22 דקות לסיום. לינץ' שבר שישה תיקולים של ההגנה האיומה של הסיינטס כולל נפנוף נאה של טרייסי פורטר עם היד, והגיח עם ריצה של 67 יארד לאנדזון. קווסט פילד, האיצטדיון שגם כך הוא הרועש ביותר בליגה, היה בטירוף. מסירה של דרו בריס לדוורי הנדרסון לטאצ'דאון לא עזרה לסיינטס, שהפסידו 41:36 וירדו למאזן 4:0 במשחקי החוץ שלהם בינואר לאורך ההיסטוריה. בריס סיים עם 404 יארד ושני טאצ'דאונים, ג'וליוס ג'ונס הגיח ל-59 יארד וצמד משלו.

הסיהוקס, המדורגים 4 בפלייאוף, מחכים כעת למפגש בין פילדלפיה לגרין ביי, שיכריע היכן ישחקו בשבוע הבא. במקרה של ניצחון של האיגלס הם יגיעו לאטלנטה, אם הפאקרס ינצחו הם יסעו לשיקגו.

אינדיאנפוליס - ניו יורק ג'טס 17:16

שער שדה של ניק פולק כשעל השעון לא נותר זמן שלח את הג'טס למפגש עם ניו אינגלנד בשבוע הבא ואת פייטון מאנינג והקולטס הביתה, וכך מוצאות את עצמן שתי פינאליסטיות הסופרבול מאשתקד בבית בתוך ערב אחד.

להגיד שזה לא היה משחק גדול יהיה אנדרסטייטמנט. שתי הקבוצות ביצעו אין ספור טעויות לכל אורך ההתמודדות, שהוכרעה על ידי הקבוצות המיוחדות. 52 שניות לסיום העלה אדם וינאטיירי את הקולטס ליתרון 14:16 ואינדי רק הייתה צריכה למנוע מהג'טס להתקדם בבעיטת הפתיחה. אלא שהקולטס, שגם קודם לכן לא הפגינו חוכמה גדולה מדי בספיישל טימס עם עבירה מיותרת על הפאנטר של הג'טס סאם וות'רפורד, הרשו לאנטוניו קרומארטי לרוץ 47 יארד ולהתמקם סמוך למרכז המגרש. שתי מסירות של מארק סאנצ'ז לבריילון אדוארדס סייעו לפולק לבעוט מ-32 יארד במדויק ולרקס ריאן לנצח, סופסוף, את פייטון מאנינג.

ריאן יודע שבפוקסבורו בשבוע הבא זה לא יספיק. הקבוצה שלו לא היטיבה לשחק וניצלה בסך הכל טעויות מנטאליות, מהסוג שאפיין את הקולטס לא אחת העונה. עם זאת, הרבה קרדיט מגיע לו ולמתאם ההתקפה בריאן שוטנהיימר, שלאחר מחצית ראשונה חשוכה (פיגור 7:0) עשו את ההתאמות והבינו שעל הקולטס צריך לרוץ. הגנת אינדי לא עצרה את הריצה כל המשחק והרשתה ללדניאן טומלינסון שני טאצ'דאון - אחד שהשווה ל-7:7 והשני שהעלה את הג'טס ל-10:14 כשעל השעון נותרו עשר דקות. שון גרין הוסיף 70 יארד, סאנצ'ז רשם 189 יארד ואיבוד אווירי.

באינדי, פייטון מאנינג לא ראה יותר מדי את הכדור במחצית השנייה. הוא סיים עם 225 יארד ב-18 מ-26 וטאצ'דאון של 57 יארד לפייר גארסון (112 יארד בסך הכל) במחצית הראשונה. 60 יארד על הקרקע לג'וזף אדאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully