וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "לא נותנים לשום דבר להוציא אותנו מהפוקוס"

הדס גרינברג

8.1.2011 / 21:45

אחרי הניצחון באשקלון, עוזר מאמן הפועל ת"א סבור כי המתח בין הראל לטביב לא מפריע לשחקנים: "שאף אחד לא יחפש תירוץ"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא היה קונצרט של כדורגל באשקלון, גם לא סתם משחק קצבי ואיכותי, אבל הפועל תל אביב עשתה הערב (שבת) את העבודה. אלי גוטמן ושחקניו ניצחו 0:2 את עירוני אשקלון, אספו שלוש נקודות ליגה חשובות ועלו זמנית למקום הראשון בטבלה. עכשיו האדומים מקווים למעידה של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה.

"אני שמח שאנחנו מתרצים לגבי היכולת שלנו אחרי ניצחון ולא הפסד, כי המגרש היה רע אחרי השזרוע, וקשה לשחק בו כדורגל, השחקנים התלוננו עוד בחימום", אמר לאחר המשחק עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. "היה לנו קשה לפתח את המשחק, אבל קבוצות טובות לוקחות את הנקודות גם במשחקים כאלה".

על היחסים המעורערים בין הבעלים מוני הראל לאלי טביב, והשפעתם על הקבוצה, אמר אבוקסיס: "שאף אחד לא יחפש תירוץ, יש לנו את אלי גוטמן, שהוא מאמן מצוין, כולנו באים לעבודה ובאים לעבוד. ברור שהיינו רוצים שהכל יהיה מושלם בין הבעלים, זה היה הכי כיף, אבל אנחנו באים לעבודה ולא נותנים לשום דבר להוציא אותנו מהפוקוס".

אבוקסיס החמיא למג דני בונדר, שהיה מהמצטיינים בשורות הפועל תל אביב, ואף כבש את השער הראשון לזכות האדומים. "לפני המשחק ביקשנו מבונדר לתמוך בהתקפה, אבל לא האמנו שהוא ייתן גול", אמר אבוקסיס בחיוך, "רוסיה תחכה לו, אני לא יודע אם כבר בינואר".

דני בונדר אמר בסיום: "זה גול ראשון שלי בליגה, ביקשו ממני לעזור להתקפה ועשיתי זאת בצורה טובה. אנחנו משתתפים בצערו של מורדי, מנהל הקבוצה, על מות אמו ואני מקדיש לו את הגול. זה לא היה משחק גדול, אבל יש גם משחקים כאלה, זה מגרש שקבוצות יאבדו בו נקודות". על האפשרות כי יעזוב את הפועל תל אביב לליגה הרוסית, אמר בונדר: "כל שחקן רוצה להתקדם, רוסיה זאת ליגה טובה וקשה, וזאת בהחלט התקדמות. יש הצעות שאי אפשר לסרב להן. בינתיים אני בהפועל וטוב לי בהפועל, אני מקווה שהם ייתנו לי לשחק ברוסיה".

טביב: "לא ירדנו בצורה ספורטיבית בכפר סבא"

הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב, התארח הערב באולפן "שער השבת" בערוץ הספורט והתייחס לפרשת זרקו-דה סילבה. טביב, שהיה הבעלים של הפועל כפר סבא בעונת הירידה המדוברת ב-2007/08, אמר: "בשליש האחרון של אותה עונה היו דברים מאוד מוזרים שקרו, במשחקים האחרונים אמרתי לאלי 'זה הזוי, מוכרים אותנו'. ולאט לאט ירד לו האסימון שלא ירדנו בצורה ספורטיבית, את זה אני יכול להגיד במאה אחוז".

לגבי דגלאס דה סילבה אמר טביב: "דגלאס הוא בחור נפלא, שחקן ספורטיבי שעשה הכל בשביל הקבוצה, ושיחק אפילו שהוא היה פצוע. לגבי אחרים אני לא יכול להגיד כלום. מי ששילם את המחיר הכי גדול היה אלי אוחנה כי ירדנו ליגה, בשבילי הוא לא ירד ליגה".

על החשד שגם משחקה של הפועל תל אביב בשאלקה הוטה בנסיבות בלתי ספורטיביות אמר טביב: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד, עם קהל של 60 אלף צופים, אני לא יכול להגיד שהיו שחקנים שמכרו את המשחק".

בעניין המחלוקת בינו לבין מוני הראל אמר טביב: "כשהוא לא עומד בהסכמים אין לי מה להגיד לו. האוהדים יכולים להיות רגועים שיש לנו קבוצה חזקה, שנמצא בלם שיחזק אותנו גם נביא אותו".

עזורי: "לא מאמין בשינויים דרסטיים, אבל מה שצריך לעשות נעשה"

אשקלון הציגה הערב לפרקים כדורגל טוב, בעיקר ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה, אבל בסופו של יום, למרות ניצוצות פה ושם בעיקר של שניר גואטה, היא לא היוותה יריב להפועל תל אביב העדיפה בהרבה. אנשי הקבוצה התייחסו בסיום בעיקר לנושא החיזוק לקראת המשך העונה.

"הייתה אמונה לשחקנים, אבל בכדורגל באה לידי ביטוי היכולת האישית וזה מה שניצח להפועל תל אביב את המשחק. הם בהמנון של הצ'מפיונס ואנחנו רק רוצים לשמוע את המנון ליגת העל", אמר המאמן גיא עזורי, "יהיו שינויים כי אנחנו חייבים, יש לנו סגל קצר והליגה עוד ארוכה, יהיו לנו עוד קרבות הישרדות. אנחנו חייבים סגל עמוק. אני לא מאמין בשינויים דרסטיים, אבל מה שצריך לעשות נעשה, המטרה שלנו היא להישאר".

נשיא המועדון, פרוספר אזגי, הוסיף: "איליה יברויאן, סרג' איילי וסואד פילקוביץ' סגורים בקבוצה. אנחנו חייבים את החיזוק הזה כי עם הסגל הזה אנחנו המועמדים מספר אחת לירידה, זה לא סגל לליגת העל. אנחנו משקיעים כסף ובנוסף לשחקנים הללו נצרף מגן ימני וקשר. נעשה הכל כדי להשאיר את אשקלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully