וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל ר"ג, בן בסט: "ניצן נותן לי ביטחון"

צמד של החלוץ סידר לאדומים ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים רצופים ועלייה למקום השמיני בליגה, האורחת בצרות

הפועל חיפה הגיעה למשחק הערב (שבת) אחרי שני הפסדים רצופים ויכולת חלשה, בעיקר ב-5:0 להפועל תל אביב בשבוע שעבר. אבל היום היא נתקלה בתרופה הכי טובה למשבר, כשפגשה את הפועל רמת גן החלשה וניצחה אותה 0:2 במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. צמד של עדן בן בסט המצוין סידר לאדומים את הניצחון ואת העלייה למקום השמיני בליגה. הקבוצה של צביקה צמח נותרה אחרונה עם ארבע נקודות בלבד.

ניצן שירזי ניער חזק את שחקניו לאחר התבוסה 5:0 להפועל תל אביב במחזור שעבר וביצע זעזועים בהרכב, כשאייל טרטצקי, אושרי רואש, גל אראל וחנן ממן איבדו את מקומם בהרכב וקאלה דרלשר חזר לשער לאחר ארבעה משחקים בהם מילא גד עמוס את מקומו. ספק אם זה הזעזוע שעשה את העבודה, אבל מה שברור שהדבר הכי גדול שקרה בחיפה העונה הוא השיפור של עדן בן בסט. החלוץ, שנחשב עד כה לכישרון גדול אך מפוספס, כבש צמד נפלא, הגיע כבר לתשעה שערי ליגה העונה והוביל את האדומים לניצחון חשוב אחרי שני הפסדים רצופים.

להפועל רמת גן נראה שלא נותרה הרבה תקווה העונה. אם הקבוצה של צביקה צמח לא תביא חיזוק משמעותי יהיה לה קשה מאוד לברוח מהתחתית ואפילו מהמקום האחרון. הסגל של האורדונים הוא חלש מדי ונראה שלא מתאים לליגת העל. הקבוצה, שבעונה שעברה ניצלה לאחר משחקי הפלייאוף, נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. נראה שרק אם באמת יגיעו שמות כמו טל חן, שהוזכר כמועמד לקבוצה, רמת גן, שניצחה פעם אחת בלבד העונה, תוכל לשרוד בליגת העל.

ניצן שירזי אמר: "השבוע היה הקשה ביותר בשש השנים האחרונות שלי בתור מאמן, פשוט התבזינו בשבוע שעבר. אמרתי לשחקנים שאם לפני המשחק הייתי יכול לישון שבוע ולהתעורר לשריקת הפתיחה מול רמת גן זה מה שהייתי רוצה. אחרי השבוע הקשה לא יכולתי להשאיר את אותם הדברים וביצעתי חמישה שינויים. עכשיו אנחנו צריכים המשכיות. אני עדיין לא יודע אם נמשיך באותו ההרכב. אני מקווה שבאזור המחזור ה- 24 נהיה במקום בטוח ואז נשאף להגיע לפלייאוף העליון".

עדן בן בסט הוסיף: "שמח מאוד שהצלחתי להבקיע צמד ויותר מזה אנחנו שמחים על הניצחון, הוא חשוב לנו מאוד אחרי ההפסד בשבוע שעבר. ניצן נותן לי את כל הביטחון ואני מחזיר במגרש. היום גם עלו חבר'ה צעירים שהוכיחו את עצמם, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה ונקווה גם לניצחון בשבוע הבא".

המאמן של רמת גן צביקה צמח אמר: "לא הגענו למשחק וזה המשחק הכי גרוע שלנו בזמן האחרון כי לא הייתה מחויבות על המגרש. עדיין לא ירדנו ליגה וזה רחוק מאוד, אני מאמין שנישאר, אבל אנחנו יודעים היטב שבלי חיזוק יהיה קשה מאוד לעשות זאת".

מהלך המשחק

דקה 6: גול! אבוקרט ניצל איבוד כדור של שינה והעביר לבן בסט שמ-25 מטר בעט טיל פנימה, לארקין לא נותר סיכוי. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 19: כדור חופשי לרמת גן. הכדור הוגבה, שינה נגח ממרכז הרחבה מטר מקורתו של קאלה.

דקה 28: התקפה מתפרצת של חיפה הסתיימה עם בעיטה חלשה מהרחבה של בן בסט.

דקה 39: החמצת ענק של בן בסט. אבוקרט קיבל את הכדור מסטויאנוביץ' וחדר לרחבה שם מצא את בן בסט ומשלושה מטר מול השער שלח את הכדור מעל המשקוף של ארקין.

דקה 64: אחרי דאבל פה בין בן בסט לסטיאוניביץ', מצא עצמו הקשר לבד ברחבה חמישה מטר מארקין. במקום לכבוש את השער הקל בחייו בועט חלש לגופו של ארקין.

דקה 65: גול! סטויאנוביץ' הגביה לרחבה, בן בסט עצר את הכדור על החזה ושיחרר כדור חזק פנימה. 0:2 להפועל חיפה.

דקה 69: פנדל! הגבהה של טלקיסקי נעצרה ביד חיפאית בתוך הרחבה. בוקסנבוים בעט פנדל אומלל וקאלה קלט.

דקה 91: אבוקרט נשלח לרחבה ומול ארקין בעט חלש לגופו.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומר ורד, גולן חרמון, סביטי ליפנייה, שרון לוי, רועי שוקרני, יוסי דורה (אושרי רואש, 84), רן אבוקרט, הישאם כיוואן (חנן ממן, 63), סשה סטויאנוביץ' (גל אראל, 78), עדן בן בסט.

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה (גל לוי, 84), אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, תמיר פור (לירן דיאמנט, 66), קרלוס צ'קאנה, דן רומן (עומר בוקסנבוים, 46), עידן סרור, דימיטאר טלקיסקי, אופיר חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully