וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: ”אורי מתעלל בפרננדז כבר חודשים”

8.1.2011 / 20:19

בקבוצה התייחסו לתקרית בין הקשר למאמן, במהלכה הורה האחרון לארגנטינאי להתאמן בנפרד: ”חיפש אותו על כל שטות”

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שבת) אימון באצטדיון טדי לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. לפני האימון החליט אורי מלמיליאן, ללא שום סיבה נראית לעין, כי דריו פרננדז וסרג' איילי לא יתאמנו עם הקבוצה.

פרננדז, שצפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים יחד עם איילי, יעבור כבר מחר להפועל אשקלון, וסירב לבקשתו של מלמיליאן. פרננדז טען כי לפי התקנון, זכותו להתאמן עם הקבוצה. בתגובה, ירד המאמן מהמגרש והתקשר לאיציק קורנפיין. קורנפיין השיב למלמיליאן כי מבחינה חוקית פרננדז ראשי להתאמן עם הקבוצה. סוכנו של פרננדז, לירן עטיה, הגיע למקום והתבקש על ידי איציק קורנפיין לדבר עם השחקן ולבקש ממנו שלא להתאמן, כאשר הוא מספק אסמכתה לכך כי זוהי אינה הפרת חוזה. באותו זמן, אגב, סרג' איילי חזר להתאמן עם הקבוצה, ואילו פרננדז התרצה ועזב את המקום.

שחקן בבית"ר התייחס הערב לתקרית כשאמר: "אורי מתעלל בדריו כבר כמה חודשים. זה מזמן עבר את היחסים בין מאמן לשחקן. הוא מחפש אותו בכל פינה ועל כל שטות אפשרית, כמו המהלך המטומטם הזה היום כשבנאדם כבר בדרך למטוס, ואורי עדיין מנסה להתעלל בו ולשחק איתו משחקים. אורי יכול להמשיך עם השטויות האלה, אבל הוא הפסיד את השחקן הכי טוב בקבוצה".

בהנהלת המועדון לא אהבו את ההתנהלות של מלמיליאן והעבירו ביקורת על הצעד שבחר לעשות היום. בקבוצה דיברו על כך שמלמיליאן מאוכזב מסגל השחקנים ועשה ניסיונות להשאיר את דריו, וכזה סירב להתחשב בבקשתו של המאמן האחרון ניסה להתנכל לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully