וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר ימשיך בטנסי, הארבו חתם בניינרס

אורי שר

8.1.2011 / 1:28

בעלי הטייטאנס באד אדמס הודיע: "פישר ימשיך אצלנו". אחרי התלבטויות, הארבו חתם בסן פרנסיסקו לחמש שנים

אחרי עזיבתו של וינס יאנג, לא היה ברור אם ג'ף פישר ימשיך בטנסי או יילך בעקבותיו, אבל בעלי טנסי טייטאנס באד אדמס הבהיר אתמול (שישי) כי פישר יישאר מאמן הקבוצה. "הוא הגיע להישגים מדהימים אצלנו דרך המנהיגות שלו", אמר הבעלים בן ה-88, "יש לנו הרבה ציפיות, אנחנו חייבים אליפות לאוהדים שלנו".

ג'ים הארבו, שהוליך את סטאנפורד לעונת 1:12 ולזכייה באורנג' בול, יחליף את מייק סינגלטרי בתור המאמן הראשי של סן פרנסיסקו, לאחר שחתם בפורטי ניינרס לחמש שנים על חוזה של 25 מיליון דולר. מעבר לעובדה שהארבו שיחק ב-NFL כקוורטרבק ואף אימן קוורטרבקים באוקלנד (בשנים 2002-3), הוא הכתיב בסטנפורד מהפך מרשים ביותר, כשקיבל קבוצה שניצחה רק משחק אחד בעונה שלמה ושיפר אותה מדי עונה בעקביות עד למהפך המושלם בעונה החולפת. המאזן הכללי שלו כמאמן מכללות (בשתי המכללות שאימן) עומד על 27:58.

בעקבות החתמתו של הארבו בסן פרנסיסקו, תיאלץ דנבר למצוא מאמן אחר. זאת, לאחר שגם מייק מולארקי סירב להתראיין בקבוצה. הבעיה של המאמן החדש היא שיצטרך לחסות בצילו של ג'ון אלוויי, שאמר כבר כי הוא נחוש לעקוב אחרי הקוורטרבקים של הקבוצה ולתת להם טיפים משלו כדי לקדם אותם.

ניו אורלינס תחסר מול סיאטל לא רק את הרצים העיקריים שלה, אלא גם שני שחקני מפתח נוספים - הטייט אנד ג'ימי גרהאם והסייפטי מלקולם ג'נקינס הפצועים. גם הליינבקר דני קלארק ייעדר, כשכל השלושה לא התאמנו במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully