וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון-הפועל ת"א: גוטמן מחפש שקט

האדומים יקוו להשכיח את המתח בהנהלה ואת פרשת דה סילבה, גוטמן מזהיר את שחקניו: "שלא תחשבו שהדברים תלויים רק בנו"

הפועל אשקלון - הפועל תל אביב, 19:30, שידור ישיר בספורט1.
שופט: איתן שמואלביץ', איצטדיון אשקלון

טריוויה

* הפועל אשקלון הבקיעה עד היום חמישה שערים בלבד בשמונה משחקי בית, ממוצע של קצת יותר מ-0.6 שערים למשחק.

* מנגד, הפועל תל אביב הבקיעה 19 שערים בשמונה משחקי חוץ, ממוצע של כמעט 2.5 שערים למשחק.

* אחוזי ההצלחה של אשקלון נגד קבוצות הצמרת הם כ-8% ואילו של הפועל תל אביב נגד קבוצות התחתית 81%.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון

הפועל אשקלון מגיעה למשחק עם הרבה מצב רוח לאחר שלוש נקודות בשבוע שעבר במשחק התחתית נגד הפועל פתח תקוה, אך ללא יותר מדי יומרות. המאמן גיא עזורי אמר: "יחסי הכוחות בין הקבוצות ברורים וידועים. אנחנו לא רוצים לומר שאנחנו מוותרים על המשחק, אבל זה מסוג המשחקים שכל מה שנוציא ממנו יהיה בונוס. הסיכוי שלנו הוא רק אם אנחנו נהיה ביום יוצא מהכלל והפועל ביום לא טוב, ואנחנו מאוד רוצים שזה יקרה".

אמייה טגה, דניאל היידמן וזוראב מנטאשווילי פצועים וייעדרו מהמשחק ולפיכך צפוי אור עלאווה לפתוח כמגן ימני ואילו שי פטלק יפתח בקישור. פרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב הקבקצה. באימון התבדחו היום השחקנים ואמרו: "בדרך כלל לפני משחק כזה אומרים שצריך לעבור את ה-20-25 דקות ראשונות בשלום אבל במשחק הקודם בבלומפילד חטפנו אחרי 20 דקות ארבע חתיכות ככה שעדיף לא לדבר. נשחק מבוקר וחזק ותמיד צריך להאמין ולנסות להפתיע".

הפועל תל אביב

למרות המתיחות הגדולה סביב הקבוצה בכל מה שקשור למאבקים הפנימיים בהנהלה ולפרשת דאגלס דה סילבה, בהפועל תל אביב מקווים שלפחות בצד המקצועי הדברים ימשיכו להתנהל בצורה רגועה, ושהתוצאות על המגרש ישכיחו את כל הצרות מחוצה לו.

אלי גוטמן צפוי לערוך שני שינויים בהרכב מהמשחק מול הפועל חיפה. וינסנט אניימה, שחזר רק שלשום לישראל מחופשה בניגריה, צפוי לפתוח בשער על חשבונו של גליל בן שנן, שהצטיין בשבוע שעבר. כמו כן, גוטמן מתלבט בין עמרי קנדה לדני בונדר בעמדת המגן, ונראה שדווקא בונדר, שלא שיחק במשחק האחרון, אמור לפתוח מחר, לפחות על פי האימון המסכם. אביחי ידין ואיתי שכטר ימשיכו לפתוח על הספסל, כשערן זהבי, שחש היום לא בטוב, יפתח במרכז הקישור לצדו של שי אבוטבול.

גוטמן הזהיר את שחקניו משאננות, ואמר: "אני מצפה ממכם למחויבות כמו שהראיתם במשחקים האחרונים, ולהיות מרוכזים יותר בצד ההגנתי. שלא תחשבו שהדברים תלויים רק בנו. אשקלון תבוא להילחם, וצפוי לנו משחק קשה".

גרוזני הרוסית מעוניינת לצרף את דני בונדר, אך הוא מעדיף את קיריליה סובייטוב, גם היא מהליגה הרוסית, אך שלא יימצא מגן אחר, בונדר לא ישוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: ביוואן פרנסמן.

אחרי עזיבת דה סילבה (האומנם?), פרנסמן יודע שהוא נכנס לנעליים ענקיות. לאחרונה נדמה שהדרום אפריקאי מגלה יכולת יציבה ומשופרת, אבל גם גוטמן יודע שכדי שהפועל תמשיך לדהור לאליפות - הוא חייב את ההגנה שלו ביכולת שיא, כמו בימיה הגדולים. מול אשקלון, שצפויה לנסות לעקוץ במתפרצות, חובה על פרנסמן לשמור על ריכוז מקסימלי, לפני שגוטמן יגביר את חיפושיו אחרי בלם חדש.

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, אור עלאווה, דרקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, רביד גזל, שי פטלק, שניר גואטה, מחמוד עבאס, עוסמן באשירו, אריק גאו.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully