וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - סכנין: לשבור את הצפיפות

עטר חושש שהאורחים יבואו להתגונן והזהיר את שחקניו: "תנצחו כדי לברוח מהתחתית". קאסום יפתח במקום צ'ה (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בארבעת המשחקים האחרונים בין מכבי נתניה לבני סכנין הובקעו עשרה שערים.

* במשחק האחרון בין השתיים במסגרת המחזור השני עמד חיים לוי על הקווים של בני סכנין שהחליפה מאז הקיץ כבר שלושה מאמנים.

* הניצחון האחרון של נתניה על סכנין היה במסגרת המחזור ה-33 בעונה החולפת כשאחמד סבע ועומרי בן הרוש שיפתחו, כבשו את השערים.

מפתחות וטקטיקה

מכבי נתניה:

אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים שהציג שיפור ביכולת של שחקני נתניה, ראובן עטר מקווה ששחקניו ימשיכו להשתפר והפעם יקחו יותר מנקודה אחת. מכה קשה מגיעה מכיוון חוליית ההגנה כשהבלם הארגנטינאי מריאנו קפוראלה צפוי להיעדר בחודש הקרוב לפחות. קפוראלה, שסוחב פציעה בברך כבר שבועות ארוכים ומשחק איתה עם זריקות וקבלת טיפולים, נטש אתמול את האימון ועל פי ההערכות הוא סובל מקרע במיניסקוס. קפוראלה שהציג יכולת טובה מאז הגיע לקבוצה בקיץ נלחם לפתוח בהרכב גם עם הפציעה וצעד זה ככל הנראה החמיר את פציעתו.

בשבת צפוי עטר לפתוח עם ליאוניד קרופניק ועומרי בן הרוש כבלמים כשטל מעבי, שהציג יכולת טובה בקישור בשבוע שעבר, ישוב לעמדת המגן השמאלי ואוראל דגני ישחק בצד ימין של ההגנה. קובי דג'אני שנעדר בתיקו מול בית"ר ירושלים בשל צבירת צהובים ישוב לקישור האחורי. חן עזרא שמחלים מדלקת בברך שב לאימונים וצפוי לשוב להרכב. עטר אמר לשחקניו: "מצפה לנו משחק חוץ וקשה. סכנין תגיע כדי לצופף. הם באים עם תקווה לנצח אחרי הניצחון על קרית שמונה. אנחנו צריכים את הניצחון כדי לברוח מהתחתית".

בני סכנין:

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על קרית שמונה בסכנין מגיעים מחר למשחק מול נתניה עם הרבה אמונה שגם מהקופסה אפשר לחזור עם ניצחון. אם אכן תנצח מחר הנהלת הקבוצה יכולה לשנות עוד את דעתה על שינוי עמוק בסגל ותסתפק רק בהבאת זרים במקום אלה ששוחררו למעט טל, חן שאם אכן ירצה לעזוב, סכנין לא תעמוד בדרכו. מעבר לכך, אחרי המשחק אמורים להודיע שחקני הבית של הקבוצה האם יהיו מכונים לקצץ כ-15 אחוז ממשכורתם. לקראת המשחק סלובודן דראפיץ' ייאלץ לבצע שני שינויים כפויים: טל חן שהיה חולה כל השבוע ולא התאמן, לא יפתח מחר ובמקומו יתופקד עלא אבו סאלח במרכז ההגנה, כשבאסם גנאים יחזור לקישור במקומו של אבו סאלח. אחמד קאסום יחזור להרכב במקומו של נסטיה צ'ה הפצוע.

יעמדו למבחן

חן עזרא (מכבי נתניה)

חן עזרא, שאמנם סבל מפציעה בשבוע האחרון, נחשב לאחד הבאנקרים של ראובן עטר ויאלץ להוכיח למאמנו כי הוא לא שכח לכבוש למרות שהפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני עשרה מחזורים. עד המחזור השביעי כבש עזרא צמד ובישל פעמיים, אך מאז עטר מחכה שהוא יחזור להפגין מהכישרון הגדול שטמון בו ויעזור לאיים על שער היריבה.

פטי יא יא (בני סכנין)

למרות שנתניה היא לא בעלת אחת ההתקפות החזקות בליגה, סכנין שוב תעלה במערך נסוג ובהיעדרו של טל חן מי שיצטרף להנהיג את ההגנה הוא פטי יא יא. משחק טוב של הבלם, ואולי סכנין תרשום לראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות.

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, ניר נחום, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

בני סכנין: מאיר כהן, לואב כיאל, פטי יא יא, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, חמד גנאים, יניב לוזון, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully