וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה - גרין ביי: לעצור את ויק

8.1.2011 / 19:57

האיגלס והפאקרס ינעלו את מחזור הפלייאוף (ראשון, 23:30, FOX ו-METV), כשהאורזים יודעים מה יביא אותם לשלב הבא

העונה של פילדלפיה וגרין ביי, שייפגשו ביום ראשון (23:30, FOX ו-METV) הייתה רוויית תהפוכות. הפאקרס (6:10) סומנו לפני פתיחת 2010 כמועמדים להגיע לסופרבול, אבל בעוד ההגנה שלהם עמדה בציפיות, ההתקפה חרקה לא פעם. פציעתו של ריאן גרנט כבר במחזור הראשון השאירה חור בעמדת הרץ האחורי, כשמחליפו ברנדון ג'קסון לא סיפק את הסחורה. גרין ביי הצליחה להשתחל לפלייאוף לאחר משחק לא קל מול שיקגו, וכעת היא מגיעה לאחד המגרשים הביתיים והמוטרפים ביותר בליגה, לינקולן פייננשל.

האיגלס (6:10) מגיעים לינואר ברגשות מעורבים. ההנהגה בעמדת הקוורטרבק עברה במהרה מקווין קוב למייקל ויק, שהראה יכולות משופרות וקידם את עצמו למועמדות לתואר ה-MVP. העיטמים גם ביצעו מהפך עצום בניו יורק מול הג'איינטס ונראו על המסלול הנכון לכיוון שבוע החופש, אבל אז הגיע המפגש עם מינסוטה שלא רק שהכריח אותם לשחק בשבוע הראשון של הפלייאוף, גם הראה שאפשר לעצור את מייקל ויק. האם הפאקרס יוכלו לעשות את זה?

מייקל ויק שחקן פוטבול של פילדלפיה איגלס. GettyImages
האם הוא יהיה ויק של הרבע הרביעי מול הג'איינטס או ויק של המשחק מול מינסוטה?/GettyImages

שחקני מפתח - פילדלפיה

1. ג'רמי מקלין - קשה לסמוך על משחק הריצה של האיגלס. לשון מקוי נתן עונה סבירה (1,080 יארד ב-207 גיחות, שבעה טאצ'דאונים), אבל ההתקפה של אנדי ריד מאז ומעולם נשענה על המשחק האווירי וסביר להניח שתפנה אליו גם מול הגנת המסירה החמישית בטיבה בליגה. הפאקרס יסגרו את היעד מספר 1 של ויק, דשון ג'קסון, ומי שאמור לעשות את העבודה, מלבד מקוי והטייט אנד ברנט סלק, הוא ג'רמי מקלין. התופס מספר 2 של הקבוצה רשם עונה של 964 יארד ועשרה טאצ'דאונים, כשבשלושה ממשחקיו קטף שני כדורים באנדזון. העבודה של הקו האחורי של הפאקרס לא תהיה פשוטה.

2. אסאנטה סמואל - אם יש מישהו שנבנה, נועד ועוצב במיוחד בשביל הפלייאוף, זהו מגן הפינה של פילדלפיה. סמואל לא מסתפק בחטיפת כדורים, הוא נוטה להחזיר אותם לאנדזון. שבע חטיפות בפלייאוף ל-227 יארד - ארבע מהן לטאצ'דאון - זה המאזן של סמואל, שיא NFL. השאלה היא איך יתפקד עם הברך הרעועה שלו. אם יצליח להביא אפילו 80 אחוז למגרש, ארון רוג'רס יצטרך להיזהר.

שחקני מפתח - גרין ביי

1. ארון רוג'רס - במקרה של הקוורטרבק של הפאקרס, השאלה לא פיזית אלא מנטלית. אף אחד לא חולק על הכישרון של רוג'רס, הבעיה היא קבלת ההחלטות שלו. לאחר שני זעזועי מוח, רוג'רס שוב רץ בצורה מסוכנת מול שיקגו, ונגד ההגנה של פילדלפיה זה עלול להיגמר עם עוד כניסה של מאט פלין למגרש. רוג'רס לא הראה עמידות יוצאת דופן במשחקים צמודים עד כה וכזכור, בפלייאוף שעבר נחטף על ידי קרלוס דנסבי מאריזונה, שלקח את הכדור לאנדזון וניצח את המשחק. ניצחון בפילדלפיה הוא שעשוי להוות הוכחה שהעלם הפך לגבר.

2. צ'רלי פפרה - בעונתו החמישית בליגה ואחרי עונה של הפסקה באטלנטה, חזר הסייפטי בן ה-28 לגרין ביי והפך, לראשונה בקריירה, לשחקן משמעותי. פפרה סיים את 2010 עם 46 תיקולים, 17 אסיסטים ושתי חטיפות. מגובה בקליי מת'יוס מקדימה ובצ'רלס וודסון מאחור, פפרה סייע לפאקרס להפוך לאחת מהגנות המסירה הטובות בליגה. מול שיקגו הוא היה אחד מהגורמים לניצחון שהכניס את הפאקרס לפלייאוף, עם חטיפה, מסירה שהוסטה וארבעה תיקולים. אם יצליח לאיים על ויק, הקוורטרבק של פילדלפיה יצטרך לרוץ, ועל הקרקע יחכו לו מת'טיוס ודזמונד בישופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. Wisconsin State Journal, Steve Apps, AP
הזדמנות להוכיח שהעלם הפך לגבר. רוג'רס/AP, Wisconsin State Journal, Steve Apps

הסוס השחור

ג'ון קון - הם אוהבים את ג'ון קון, שם בלמבו פילד, ויש להם סיבה. הפולבק של הפאקרס לקח השנה אחריות. אחרי ארבע עונות שבהן השתמשו בו פיטסבורג וגרין ביי בעיקר כחוסם, פציעתו של ריאן גרנט אילצה את מייק מקארת'י להשתמש בקון כרץ שני אחרי ברנדון ג'קסון. הוא רשם 281 יארד ב-84 נשיאות עם ארבעה טאצ'דאונים. אל תצפו מקון למשחק של 100 יארד. התפקיד שלו יהיה להזיז את השרשראות. במשחק שעשוי להתפתח לקרב חפירות, הוא יכול בהחלט להיות פקטור משמעותי.

ג'ון קון שחקן גרין ביי פאקרס. Matthew Stockman, GettyImages
רק תזיז את השרשראות. קון/GettyImages, Matthew Stockman

התחזית: אי אפשר לזלזל בגרין ביי, אבל הדלק של ויק יספיק לעוד משחק אחד לפחות. ניצחון לאיגלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully