וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן סילבה עשוי לעבור לעירוני קרית שמונה

הדס גרינברג

7.1.2011 / 15:28

בקבוצה של איזי שירצקי ביררו את עלויות שאילתו של קשר מכבי חיפה, הפערים אינם גדולים וכעת ממתינים להסכמת השחקן

אחרי שבחמשת המחזורים האחרונים עירוני קרית שמונה לא הצליחה לנצח, בקבוצה חושבים גם על חיזוק, כאשר אחד המועמדים להצטרף לקבוצה הוא קשרה הפורטוגלי של מכבי חיפה, אדריאן סילבה. בשעות הלילה המאוחרות אתמול (חמישי)יצרו בקרית שמונה קשר עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק וביררו איתו את האפשרות לשאול את הקשר.

מבחינה כספית, לא קיימים פערים גדולים בין הצדדים והעסקה עשויה להיסגר. מבחינת השחקן עצמו, הרי שסילבה לא הביע התנגדות להגיע לקרית שמונה, אך עדיין מעדיף לבדוק אופציות נוספות ולאחר שימצה אותן, הוא יצטרף. במקביל, הנרי מולנגה הזמבי אמור לחתום בימים הקרובים בקבוצה. גם איתן טיבי הוצע לקבוצה ונשקלת האפשרות לצרפו.

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון ביקש משחקניו ביממה האחרונה לטפל בגופם בדרך הטובה ביותר לאחר 120 הדקות בהם שיחקו לפני כיומיים במסגרת גביע הטוטו נגד בני יהודה. המאמן אף הזהיר את שחקניו מהחלק ההתקפי של מ.ס. אשדוד בשבת. סאלח חסארמה, אורי שטרית ואופיר חמו, שקיבלו מנוחה בגביע הטוטו, צפויים לשוב להרכב. גם ברק בדש, שבמחזור האחרון לא פתח אבל שיחק בגביע הטוטו, צפוי לשוב לחוד ההתקפה בליגה. בן שמעון הראה קטעי וידאו לשחקניו וביקש מהם: "אל תחשבו על מה שהיה עד עכשיו. כל זה מאחורינו. אתם צריכים לחזור ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully