וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל פ"ת: "לא נשארו כאן שחקנים"

בהפועל פ"ת מיואשים מעזיבת ביטון וויסה, גם אדו מורחק וזגורי חולה. הנחמה: אסוס התאמן. בעכו מקווים רק להחזיר את השקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עד היום התקיימו חמישה מפגשים בלבד בין הקבוצות, כשעכו היא המארחת. המאזן: שני ניצחונות לעכו, אחד בלבד לפתח תקוה.

* פתח תקוה כבשה עד היום רק שער אחד בעכו. האירוע ההיסטורי הזה נרשם בפברואר 2008. הכובש: יניב לוזון.

* בשני המפגשים האחרונים בעכו הורחקו שלושה שחקנים: אושרי גיטא, בן בנימין ופטי נימבה.

מפתחות וטקטיקה

הפועל פתח תקוה: יממה לפני המשחק, ויובל נעים עדיין לא יודע מה לעשות עם הפועל פתח תקוה. מלך השערים דודו ביטון ברח לבלגיה, המנוע בקישור ג'וניור ויזה בפרו, הבלם דניאל אדו מורחק, וישראל זגורי לא הגיע לאימון בטענה שהוא חולה. הנחמה היחידה של המאמן: ג'ונתן אסוס ששוב דיווח על מתיחה חזר להתאמן ויעלה ב-11 שלו. היום הקבוצה ערכה אימון בסגל חסר מאוד ונעים הקרין באסיפה קלטת של המשחק של סכנין מול עכו. נעים מתכוון להעניק עוד הזדמנות לאוהד קדוסי, שלא כבש למעלה משנה בליגה, בתקווה שהשער הראשון יחזיר לו את הביטחון. יגאל אנטבי נוסה כבלם במקום אדו, וניסן אלקלעי חזר למשבצת המגן השמאלי. עד שהקבוצה תגשש אצל שמעון אבוחצירא, המאמן יצטרך להשתמש בה שיש לו: החלוץ עידו אקסברד שהוצע לראשון לציון תמורת דיוויד גומז יפתח, ועל הספסל יישב הקשר רפי דהן שרוצה לעזוב למכבי נתניה. שחקן בקבוצה אמר היום: "אפילו קבוצה במחנה אימונים יותר מגובשת מאיתנו. לא נשארו כאן שחקנים". עצוב.

הפועל עכו: אחרי ההפסד בשבוע שעבר לאשדוד והתקרית החריפה בין הבעלים ציון וייצמן למאמן אלי כהן, כל מה שרוצים בהפועל עכו זה לשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של הפועל פ"ת ולהחזיר את השקט ששרר במועדון קודם לכן. אלי כהן הציג לשחקניו קטעי וידאו של פתח תקוה נגד אשקלון ואמר להם: "גיא צרפתי מסוכן וצריך להיזהר מכדורי העומק שלו וגם מהכדורים הנייחים. צריך להיזהר גם מאוהד קדוסי". כהן גם העריך כי היריבה תסתגר ותצא למתפרצות, ודאג להבהיר לשחקנים: "מה שהיה ביני לבין ציון טשטש את ההפסד, אבל אסור לשכוח שאנחנו באים אחרי הפסד וצריך לחזור למסלול הניצחונות. תנאי מגרש יהיו קשים, תילחמו כי מי שתילחם יותר תנצח".

כהן מתכנן מספר שינויים בהרכב כאשר הראשון ביניהם כפוי כשהבלם איציק כהן יעדר בשל שבר בכף הרגל ואת מקומו ימלא גבע ברקאי. בקישור האחורי יפתח ליעד אלמליח או מהראן ראדי לצד בן בנימין או לחילופין איברהים עבדול ראזאק ששב לארץ השבוע. ראדי נעדר מהאימון המסכם בשל סיבות אישיות ואלמליח לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע בשל פציעה בגב ולכן כהן עדיין לא החליט מי יפתח. בחלק הקדמי מתכנן כהן שינוי נוסף והוא הצבת ניקולאס פלצ'וק במקום אושרי גיטא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יעמדו למבחן

אוהד קדוסי (הפועל פתח תקוה)

עד לפני שנתיים דיברו על אוהד קדוסי כאחת התגליות של הכדורגל הישראלי. לכל אורך הדרך טענו במכבי פתח תקוה שעשו עסקה טובה כשמכרו אותו לבאר שבע, אבל כשהחלוץ העלה אותם ליגה, חשבנו שמישהו טעה. לא הרבה אחר כך הוא קיבל פיצוי מאלונה ברקת וחתם בפתח תקוה, בניסיון להציל משהו ממה שאבד לו בחצי השנה האחרונה בבאר שבע – יכולת הבקעת שערים. אם קדוסי רוצה לחזור לתודעה של ציבור אוהדי הכדורגל בישראל, הוא חייב להתחיל את הדרך כבר מחר, אצל מאמן שבין היתר מחוסר ברירה מעניק לו הזדמנות אולי חד-פעמית לשקם את הקריירה.

ניקולס פלצ'וק (בני סכנין)

פלצ'וק, שמזמן כבר איבד את מקומו ואת אמונו של אלי כהן, יקבל מחר הזדמנות פז להוכיח את עצמו שוב ולגלות מעט מניצוצות הכישרון שהציג בתחילת העונה. אם זה לא יקרה, סביר להניח שגם הוא יודע שזה ידביק אותו חזק לספסל המחליפים עד לסוף העונה.

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חטובא, גל כהן, יגאל אנטבי, ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, אייל שן, גיא צרפתי, גיא דיין; אוהד קדוסי, עידו אקסברד.

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, גבע ברקאי, פידליס דמקאו, רן קוז'וך, בן בנימין, רועי לוי, מהראן ראדי (ליעד אלמליח), ניקולאס פלצ'וק, מוחמד כליבאת, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully