וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל - ניו אורלינס: שלח לי שקט

8.1.2011 / 2:00

הסיהוקס ינסו לנצל את המגרש הביתי הרועש ב-NFL, הסיינטס מודאגים ממשחק הריצה (שבת, 23:30, ESPN ו-METV)

המשחק שיפתח את פלייאוף ה-NFL יפגיש בשבת (23:30, ESPN ו-METV) את האלופה מניו אורלינס וסיאטל. הרבה ביקורות נשפכו על ההעפלה של הסיהוקס עם מאזן 9:7, אבל כמו שאמר הסייפטי לוייר מילוי - לא צריך להתנצל כשמגיעים לפלייאוף. וכשאתה כבר שם, הסיפור שונה לחלוטין. רק תזכרו את אריזונה של 2008. מאט האסלבק יהיה הקוורטרבק של הקבוצה, מה שמוסיף למימד האופטימיות.

הסיינטס יגיעו להתמודדות עם בעיה חמורה במשחק הריצה, לאחר שכריס אייבורי ופייר תומאס נכנסו לרשימת הפצועים. באופן כללי, ניו אורלינס שכנעה פחות השנה, אבל עדיין הגיעה לפלייאוף עם 11 ניצחונות שכללו מסע מוצלח של שישה רצופים. רק תזכרו - משחק הפלייאוף היחיד אי פעם שניצחו הסיינטס מחוץ לניו אורלינס היה הסופרבול שעבר.

רק אל תשכחו - יש לנו חוקים חדשים להארכה בפלייאוף החל מהשנה. קבוצה שזכתה בהטלת מטבע חייבת טאצ'דאון כדי לנצח. במקרה של שער שדה, תקבל גם הקבוצה היריבה הזדמנות להבקיע.

לוייר מילוי שחקן סיאטל סיהוקס. Otto Greule Jr, GettyImages
להתנצל? תשכחו מזה, המשחק מתחיל מחדש. מילוי/GettyImages, Otto Greule Jr

שחקני מפתח - סיאטל

1. לאון וושינגטון - וושינגטון הגיע בתחילת העונה כדי להיאבק על עמדת הרץ האחורי עם ג'סטין פורסט וג'וליוס ג'ונס. ג'ונס עבר בינתיים לניו אורלינס ופורסט לקח עליו את משחק הריצה, כשתפקידו העיקרי של וושינגטון הוא בקבוצות המיוחדות. את העונה הזו הוא סיים עם שלוש החזרות לטאצ'דאון, שתיים מהן במשחק אחד, מול סן דייגו. עם התקפה מקרטעת כמו זו שיש לסיהוקס, וושינגטון צריך להביא את הכדור קרוב לאנדזון.

2. רחים ברוק - אחרי שמונה שנים עם דווייט פריני, הקיצוני הגנתי שבא מאינדיאנפוליס לקח פיקוד ורשם עונה מצוינת, כשהוא מסיים עם שיא קריירה של תשע הפלות קוורטרבק. מול קבוצה עם התקפה חד מימדית כמו ניו אורלינס, ברוק חייב להפעיל לחץ מתמיד על דרו בריס.

רחים ברוק שחקן סיאטל סיהוקס. Otto Greule, GettyImages
לקח פיקוד על ההגנה, וזה נראה טוב. ברוק/GettyImages, Otto Greule

שחקני מפתח - ניו אורלינס

1. תופסים מאופסים - בגדול, אין סיבה לסיינטס לחשוש מהסיהוקס, שחטפו תבוסה ביתית מאטלנטה מוקדם יותר העונה. אבל עם התקפת ריצה שתונהג על ידי ג'וליוס ג'ונס ורג'י בוש, הסיהוקס לא יתנו לדרו בריס לנשום. מרקז קולסטון, רוברט מיצ'ם ולאנס מור חייבים לייצר מהלכים גדולים כדי לפצות על היארדים שניו אורלינס לא תקבל על הקרקע.

2. גארט הארטלי - הבועט שהביא את ניו אורלינס לסופרבול בעונה שעברה היה חלש וסופסל לטובת ג'ון קארני הוותיק. כשחזר, הוא כבר הזכיר את הארטלי של העונה שעברה, כולל פגז מ-52 יארד בניצחון באטלנטה. אם המשחק יהיה צמוד, התפקיד של הארטלי צפוי להיות מאוד משמעותי.

לאנס מור שחקן ניו אורלינס סיינטס. Larry French, GettyImages
לפצות על אובדן היארדים על הקרקע. לאנס מור/GettyImages, Larry French

הסוס השחור

כתבנו כאן על ג'ימי גרהאם תחילה, אבל הטייט אנד המוכשר לא ישחק. לכן, אנו משנים את הבחירה לרג'י בוש. אמנם, קשה להגדיר את השחקן המתוקשר כסוס שחור בדרך כלל, אבל העובדה שיהווה אחת משתי האפשרויות היחידות של הסיינטס במשחק הריצה שמה עליו זרקור כבד. בוש נוהג לתפוס את הכדורים מהשדה האחורי במקום לרוץ איתם, נראה האם שון פייטון יסמוך עליו שיקבל את הכדור היישר מהקוורטרבק. לא תהיה לו יותר מדי ברירה.

רג'י בוש שחקן ניו אורלינס סיינטס. AP
ישחק סופסוף כרץ אחורי לכל דבר? בוש/AP

תחזית

עם הביתיות והתקדימים משנים עברו, ניצחון של סיאטל לא יהווה הפתעה, אבל הסיינטס לא התרגשו השנה ממשחקי חוץ ואמורים לעבור. ניצחון לניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully