וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם הברזילאי לואיזאו הוצע למכבי חיפה

7.1.2011 / 15:20

בחיפה ישקלו האם להביא למבחנים את שחקנה של קרוזיירו הברזילאית. חמד: "אני לא יודע למה זלזלו בנו, אשמח להישאר"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

הבלם הברזילאי לואיס קרלוס ג'וניור המכונה לואיזאו (24) הוצע בימים האחרונים למכבי חיפה ובקבוצה שוקלים האם לזמנו למבחנים. חשוב להדגיש כי לא מדובר בבלמה המצוין של בנפיקה ליסבון, אלא בלם ששייך לקרוזיירו הברזילאית, ממנה הושאל העונה לקבוצת באיה מהליגה השניה בארצו.

לואיזאו רשם בעבר ארבע הופעות בנבחרת ברזיל עד גיל 20. לפני שנתיים הוא הושאל לואסקו דה גמה, בה רשם 17 הופעות וכבש שער אחד. על פי מקורבים לעסקה, עלותו של השחקן מסתכמת בין חצי מיליון למיליון יורו בלבד, סכום לא גבוה בהשוואה לבלמים אחרים בהם התעניינה הקבוצה.

בהמשך לידיעה אתמול לפיה אלישע לוי נוטה להשאיר את אנדריי פיליאבסקי בקבוצה בגלל יכולתו הטובה באימונים ופיצוץ עסקת רגנאר סיגורסון, מתברר כי הבלם איגנסיו קאנוטו מנהל משא ומתן עם קבוצה מפרגוואי, מה שמערער עוד יותר את הסיכוי שיישאר בקבוצה. כידוע, לוי חייב לקבל החלטה בעניין עד יום שלישי, פתיחת חלון ההעברות, ונראה כי הסיכויים של פיליאבסקי או כל בלם אחר שיגיע לחיפה להישאר, גבוהים יותר.

קאנוטו תורגל אתמול בהרכב הראשון של הקבוצה לצד אריק בנאדו לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה, אבל לא ברור האם יפתח בהרכב. ההערכה היא שתומר חמד יהיה כשיר למשחק, אבל אם זה לא יקרה, עידן ורד יפתח.

היום נערכה גם מסיבת עיתונאים בה התייחס חמד למשחק האחרון המצוין של הירוקים ולפני המפגש עם מכבי פתח תקוה. "מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת, אבל גם מכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת, וכמו שאמרתי אחרי המשחק הקודם, הכל תלוי בנו", העריך חמד. "יש לנו קבוצה מצוינת ואם נבוא כמו שהגענו במשחק האחרון, אנחנו יכולים להיות רגועים".

חמד נשאל האם בעקבות הניצחון הגדול על הצהובים, קבוצתו נחשבת למאיימת יותר, ואמר: "למכבי חיפה תמיד יש כוח הרתעה. אני לא יודע למה זלזלו בנו. אחרי המשחק האחרון אנשים יודעים מה הכוח שלנו ועכשיו זה תלוי בנו. אנחנו שיחקנו כבר ברמת גן ואני לא חושב שהאיצטדיון ישפיע. בכל מגרש אנחנו צריכים לבוא כדי לנצח. אנחנו צריכים לשמור על המשכיות לאורך זמן במשחק הקרוב ולהציג את אותה היכולת".

החלוץ גם נשאל על עתידו בחיפה, ואמר: "אני מתעסק כרגע בלעבוד קשה ולעזור לקבוצה. בישולים זה לא פחות טוב משערים, אבל אני רגוע כי גם זה יגיע. אני אשמח להישאר במועדון, זה הבית שלי וגדלתי פה. מבחינה מקצועית, אני צריך להוכיח שהמקום שלי הוא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully