וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארט ימשיך בדאלאס, לאק לא יוצא לדראפט

6.1.2011 / 20:23

כצפוי, המאמן שהתמנה באמצע העונה יקבל הזדמנות להדריך את הקאובויס בעונה הבאה. לאק החליט להמשיך בסטנפורד

זה לא מפתיע, ובכל זאת, זה נמשך מספר ימים עד להודעה הרשמית. היום (חמישי) מונה ג'ייסון גארט למאמן דאלאס קאובויס בעונה הבאה. לגארט נותרה עונה אחת בחוזהו (עליו חתם כשהיה מתאם ההתקפה), בה הוא אמור להשתכר 3.5 מיליון דולר. הוא החליף במהלך העונה החולפת את וייד פיליפס כמאמן הקבוצה, וסיים עם מאזן 3:5.

דנבר חושבת על מאמן חדש, כשעל הכוונת שלה היה מייק מולארקי, מתאם ההתקפה של אטלנטה. מולארקי זומן לראיון וביטל אותו בשל ההכנות לפלייאוף של הפאלקונס. אטלנטה תשחק רק בשבוע הבא, אולם מולארקי מעוניין להישאר מפוקס בקבוצה. הברונקוס יחלו לראיין מאמנים ביום שישי.

הדם האירי החם בוער בעורקיו של טום קאפלין. מאמן הג'איינטס סיים את העונה עם ניצחון בוושינגטון ובמאזן 6:10. בתוכנית "Inside the NFL" נראה קאפלין מטיף למבקריו כשדיבר לשחקנים בחדר ההלבשה של הקבוצה. "עשינו עונה של עשרה ניצחונות. עשרה ניצחונות! אלה שיש להם בעיה עם זה, שישקו לי בתחת. הם יכולים לעמוד בתור ולנשק לי בתחת". כששחקן שאל אותו: "אני יכול לצטט אותך על זה?", ענה קאפלין: "כן, ואם לא היה פה כומר הייתי אומר דברים יותר חמורים".

אנדרו לאק לא ייצא לדראפט. הקוורטרבק המצטיין של סטנפורד החליט להישאר עוד שנה במכללה. "אני מחויב לתואר שלי בעיצוב", אמר לאק, "כרגע אני על המסלול הנכון בלוח הזמנים להשלמת התואר עד האביב של 2012". בזמן הזה ייערך הדראפט לעונת 2012 ב-NFL.

לא בטוח שתהיה ליגה בעונה הבאה, אבל ESPN לא צריכה לדאוג. הרשת חתמה על חוזה ארוך טווח עם ה-NFL, וצפויה לשלם יותר משני מיליארד דולר לעונה עבור שידורי המאנדיי נייט עד לאחר 2020. כסף כיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully