וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א לא מודאגים מפרשיית דה סילבה

במועדון מאמינים שהברזילאי קורבן, אך יודעים כי עיכובו יפגע בעסקת מכירתו ובסיכוייו של הראל לקנות את חלקו של טביב

ימים לא קלים עוברים על הנהלת הפועל תל אביב, ונדמה כי מתעסקים שם בהכל פרט לכדורגל, זאת לאחר שאתמול (רביעי) התגלה כי ישנן חשדות רציניות על כך שדגלאס דה סילבה נסחט באיומים. הפרשיה הזאת מתווספת לנתק המחולט בין אלי טביב למוני הראל. בכל מה שקשור לדה סילבה, בהפועל תל אביב מאמינים כי הבלם הברזילאי הפך לקורבן תמים על ידי חברו הטוב לשעבר, ולא מודאגים מפגיעה בעסקת מכירתו. כזכור, תוך מספר ימים דה סילבה אמור לעבור לקבוצתו החדשה רד בול זלצבורג, ששילמה עבורו 2.6 מיליון יורו.

אם הדברים ישתנו ודה סילבה ייאלץ להישאר בארץ, ישנו קשר ישיר בין מכירתו של השחקן לבין תכניותיו של הראל לקניית חלקו של טביב בהליך הבמבי, שבו כל צד מציע הצעה לרכוש את חלקו של הצד השני ומי שיציע סכום גדול יותר יהיה הבעלים היחיד של הפועל. ההליך אמור להיפתח בערך בעוד קצת יותר משבועיים לאחר חזרתו של טביב לארץ. כחלק מגיבוש תכנית הראל לקניית חלקו של טביב, הוא מסתמך גם על הכסף שאמור להיכנס להפועל תל אביב מעסקת דה סילבה, קצת יותר מ-13 מיליון שקלים לטובת קופת המועדון, שיאפשר להראל שקט מבחינה תקציבית לפחות עד תום העונה. אם אכן העברתו של הברזילאי לא תצא לפועל, הראל יצטרך לגבש תכנית אחרת למציאת הכסף הנדרש.

יחד עם כל אלה, בהפועל תל אביב לא שכחו שהקבוצה עדיין מחפשת בלם במקומו של דה סילבה. כרגע הדברים תלויים אך ורק באלי גוטמן שעדיין לא החליט איזה בלם הוא רוצה לראות בקבוצה למרות מועמדותם של ולריקה גמאן הרומני וסמאט סמאטוב הקזחי. גוטמן ממשיך לעקוב יחד עם יוסי אבוקסיס ואסי דומב אחרי מספר בלמים והם ככל הנראה יבחרו עוד מועמדים לקבוצה, כשבינתיים המאמן ימשיך לתרגל את רומן רוקי בעמדת הבלם בתקווה שישתלב טוב בתפקיד. במקרה כזה הפועל עשויה לוותר על שחקן רכש.

הקבוצה תערוך היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון בשבת, כשגוטמן אמור לתרגל את ההרכב למשחק. נראה כרגע כי המאמן ימשיך עם אותו ההרכב, אך יצטרך להחליט אם אביחי ידין יחזור ל-11 במקומו של סלים טועמה. איתי שכטר ימשיך לפתוח על הספסל מכיוון שהוא עדיין לא מרגיש כשיר ל-90 דקות מלאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully