וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגורדסון: "לא מרגיש לי נכון לעבור למכבי חיפה"

6.1.2011 / 13:32

המועדון סיכם עם גטבורג על העברתו, אבל הבלם האיסלנדי לא מעוניין לעבור. תומר חמד לא התאמן, קאנוטו תורגל במקום מימון

הבלם האיסלנדי של גטבורג, רגנאר סיגורסון, לא מעוניין לעבור למכבי חיפה ולכן גוברים הסיכויים שאלישע לוי יצרף את הבלם אנדריי פיליאבסקי או ישאיר את הבלם איגנסיו קאנוטו, שתורגל היום בהרכב, בקבוצה. "ישראל היא לא המדינה הנכונה בשבילי. מכבי חיפה קבוצה טובה שמשחקת קבוע במפעלים האירופאים, אבל ישראל רחוקה מאוד מאיסלנד, זאת תרבות שונה ולא מרגיש לי נכון לעבור לשם", אמר סיגורסון לתקשורת השבדית.

על פי הדיווחים, חיפה סגרה את העסקה מול המועדון השבדי כשהייתה מוכנה לשלם כ-1.45 מיליון יורו תמורתו. סיגורסון סיכם: "זאת לא הייתה החלטה קלה, אבל גטבורג היא הקבוצה שלי ואני לא מרגיש שזה נכון לעבור. החלום הוא לעבור לליגה האנגלית או הגרמנית". אחד מחברי ההנהלה של גטבורג, הקאן מילד, אישר כי העסקה בין המועדונים סגורה אך השחקן לא רוצה לעבור. בלי קשר, מספר בלמים הוצעו למאמן. בחיפה מדווחים כי פיליאבסקי מרשים באימונים ולכן ללוי קשה לוותר עליו. בינתיים מסתמן כי הקשר סיידו יאיא יצטרף בינואר משום שהוא מרשים מאוד את המאמן. בחיפה ממשיכים לעשות מאמצים לצרף חלוץ, אבל המאמן עדיין לא נתן אור ירוק להיכנס למשא ומתן עם אף שחקן התקפה.

החלוץ תומר חמד סובל מפציעה וערך היום אימון ריצה בלבד. בשל כך, הוא נמצא בספק למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון, אם כי ההערכה היא שיהיה כשיר. אם חמד לא יוכל לשחק, עידן ורד אמור לעלות בהרכב. כאמור, קאנוטו תורגל היום בהרכב הראשון של הקבוצה לצד אריק בנאדו שחזר להתאמן, בעוד ששי מימון תורגל בהרכב השני. שאר ההרכב שתורגל כולל את גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, אייל גולסה, יניב קטן וולדימיר דבאלישווילי, כשלמעשה לוי לא ערך שינויים בהשוואה להרכב שהביס את מכבי תל אביב.

עדכון ראשון: 13:05
עדכון אחרון: 13:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully