וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חשפה קלטות בהן שיחות בין זרקו ודה סילבה

המשטרה ערכה עימות בין הברזילאי לשחקן העבר. פרקליטו של זרקו: "לא הוצגו כל ראיות המוכיחות כי מרשי איים על המתלונן"

משטרת ישראל ערכה הערב (חמישי) עימות בין דגלאס דה סילבה לבין כדורגלן העבר לירון זרקו, שחשוד שניסה לסחוט באיומים את הברזילאי. לוואלה! ספורט נודע כי במסגרת החקירה חשפה המשטרה קלטות והאזנות סתר שביצעה בנוגע לשיחות שקיים זרקו עם דה סילבה. כמו כן המשטרה הציגה בפני השחקן בעימות הודעות טקסט ששלחו שני הצדדים זה לזה. זרקו הסביר את גרסתו לאירוע ובמשטרה ימשיכו בחקירה. פרקליטו של זרקו, עו"ד ברק כהן, מסר בתגובה: "ככל הידוע לי, במהלך העימות בין שני הצדדים לא הוצגו כל ראיות המוכיחות כי מרשי איים בצורה זו או אחרת על המתלונן, מה גם שלמיטב ידיעתי לא הוצגו אותם פריטים שכביכול דה סילבה טען שמרשי יחשוף".

זרקו, שמעצרו הוארך אתמול (רביעי) בחמישה ימים, הגיש הבוקר ערר לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה כנגד ההחלטה שהגיעה בעקבות האירועים אמש ובמסגרתם נחשד בעבירת סחיטה באיומים. אלא שבית המשפט דחה את הבקשה והשאיר את המעצר בעינו. עו"ד כהן הגיע הבוקר לבית המשפט ואמר לפני הדיון בעניין: "אנו סבורים שאפשר לזרז את הליך החקירה. אפשר לקיים ארבע או חמש פעולות חקירה בקצב מהיר יותר מאשר חמישה ימים".

תזכורת: אמש פתחה משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד שדגלאס דה סילבה נסחט ואוים על ידי זרקו ואביו. מהמשטרה נמסר אתמול (רביעי) כי בעקבות מידע שהתקבל בזרוע הכללית של היחידה ללוחמה כלכלית להב 433, נפתחה חקירה סמויה במהלכה בוצעה פעילות מבצעית בשעות הלילה. על פי החשד, השניים דרשו מהברזילאי מאות אלפי דולרים ואיימו עליו שאם לא ייעתר לדרישתם, יפיצו בתקשורת מידע מביך אודותיו.

על פי החשד, השניים איימו על דה סילבה שיחשפו שמכר משחקים כששיחק בהפועל כפר סבא ובהפועל תל אביב וכי יפרסמו תמונות מביכות שלו עם נשים. לפנות בוקר, נעצרו שני החשודים בבתיהם ובשעת הצהריים הובאו להארכת מעצר בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון.

"אין כאן כל האשמות, אלא חשדות נגד מרשי", המשיך עו"ד כהן, שנשאל לגבי השמועות שקושרות את זרקו לעניין סחיטה. "אף אחד לא העלה בפניו את נושא התמונות או מכירת המשחקים. הכל בגדר שמועות. הכל יתברר בחקירה".

עדכון ראשון: 10:32
עדכון אחרון: 19:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully